chbw skrev 2015-09-11 19:50:42 följande:
Okej! :) ja men det borde de ju göra! Jag har ioförsig fått för mig att de kommer göra ett vul på fertilitetskliniken innan jag kommer till bm bara för att jag är på utredning där, de har ju sagt att de kan göra undersökningarom jag blir gravid också. Kanske jag slipper betala för ett vul ändå! Får se :)
Så spännande att ni snart ska dit!! :)
För mig äe nog äl på.g i dagarna. Beräknad till onsdagmen har börjat få känningar i vänster äggstock. Så jag skulöe chansa på nån gång mellan måndag och onsdag! Både tempar och ältestar :) ältestet gick fråb i förrigår ett hwlt blankt till ett tuuuuuunt streck idag, så nån gång nästa v borde det bli! :)
Okej :) så spännande! Ser fram emot att få höra mer :)
Ja de verkar ha vart struligt.. Testar lite senare igen!
Ja okej, då fixar jag i början på nästa vecka när jag är ledig igen :)
Åh vilket bra pris!!! :) slå till vetjag! Det är jättekulo sy :)
Fick till en body häromdagen, så nöjd! Försöker
få med bild i slutet av meddelandet!
När är det ni flyttar förresten?? :)
Åh mysigt med bio! Nån speciell film? Nä häe inga planer. Jobbar hela helgen :)
Vilka fina kläder du sytt! Du har fått till kanten runt knäppningen och halsringningen väldigt bra. Det är ju så jäkla härligt och kul att sy. Man snöar liksom in sig och koncentrationen är på topp. Bästa känslan.
Vi flyttar i slutet av november, halloweenhelgen. Men vi flyttar inte in allt då utan bara det man absolut nödvändigast behöver. Så att vi inte har massa grejer i vägen när vi ska renovera köket. Väntar på godkännande för köksrenoveringen av föreningen. Deras nästa möte är 29 sept. Sen ska elektriker, rörmokare, flyttfirma, städfirma, beställning och leverans av kök bokas.
Det blev ingen bio. Istället segade vi i stort sett hela helgen. Vi drog till affären och fick med oss 8 bananlådor hem och började packa lite lätt i dom. Typ köksmaskiner, skor man inte använder så mycket, jackor etc. Börjar kännas mer verkligt då.
Hur ser ÄL-testerna ut nu jämfört med för några dagar sen? Börjar strecken bli starkare?
Illamående började komma idag som ett brev på posten. Helt oväntat! Det är bättre nu. Frukosten gick ner men kaffet på jobbet var tvärstopp. Vatten och banan gick fint efter en stund.