MimmiGbg skrev 2015-08-01 23:15:01 följande:
Ja och hur lätt är det att slappna av på beställning? Ingen vinner på det och förslaget är egentligen absurt.
I min skalle tänker jag att bebisen bäst blir till av ett riktigt bra ligg. Haha!

Om man har dom "rätta" flytningarna, tar sig tiden för varandra nakna och gärna kommer samtidigt så kanske man hjälper soldaterna fram.
Med risk för intima detaljer, men har du märkt att när man kommer så liksom krampar det inuti i en liksom "sväljande", krampande manér? Kanske öppnar sig livmodertappen lite extra lätt just då. Jag spekulerar bara men det låter rimligt för mig. Dessutom sägs man ju vara med sugen av sig under ÄL. Då känns det ännu mer "meant to be".
Tredje blinkande smileyn idag med tunna streck på stickan.. Däremot mer vattnigt sekret. Samlag på det såklart! Man kan bara göra sitt bästa i sina drömmar och visioner.
Hur bor ni? Har ni plats för liten när h*n kommer eller tar ni flytten lite senare? Har ni båda jobb som ni får ta föräldraledighet från? Oh, var i landet bor ni?
Men eller hur! Det är bara skuldbeläggande från de som säger det. Grejen om att flera blir gravida efter adoption är också en myt. Så det argumentet blir jag bara förbannad på :p
Men typ så tänker jag med! haha. När man ändå är igång kan man ju liksom njuta av det ;)
Haha, den risken får vi ta :P jo, det ska ju som jag förstått eventuellt hjälpa till o skjutsa soldaterna rätt ;) Ja, man borde ju va mer sugen då, eftersom det är då kroppen kan bli gravid. "Tyvärr" är jag sugen mest hela tiden, förutom dagarna innan mens haha.
okej =) ja, men precis. håller tummarna! :D
Vi bor i stor tvåa. När vi letade lägenhet så ville vi ha en trea först, eftersom vi visste vi skulle börja försöka ganska snart efter att vi flyttat (så det passade sig att jag jobbat heltid iallafall ett år när bäbisen kommer), men hittade ingen i bra storlek till bra pris. Dock har vi 69 kvadrat, så utrymme finns iallafall första två, tre åren om vi inte tröttnar innan det o köper större =) Nästa gång blir det nog hus eller radhus iallafall!
Ja, vi kan båda vara lediga. Vi jobbar båda natt, alltså få pass åt gången (jag jobbar 4 varannan v o 2 varannan o sambon i snitt 3-4 pass/v), vilket gör att vi kan spara på föräldradagarna och vara hemma längre totalt, eftersom vi ändå är lediga rätt mkt =) jag kommer va ledig på heltid iallafall ett år, gärna längre, men kan tänka mig börja jobba smått då, typ två nätter varannan v =) bor strax utanför stockholm. Ni då? =)