MimmiGbg skrev 2015-09-22 08:40:23 följande:
Det är ganska smart att återanvända så mycket av köket som går. Smart att måla om luckor, dekorplast och måla väggar etc. Ekonomiskt och ger ändå en bra finish!
Hus får min kille att rysa. Han är rädd för alla åtaganden som ett hus medför. Kanske blir det ett radhus isf. :)
Nå, HUR går det? Har du peakat på ÄL än? Symptom? Vad säger tempen? Har du en app där du sparar temp, sekrettextur och äl-tester så ta gärna en skärmdump. Om du vill dela den dvs :)
Ja du, det händer grejer i kroppen för varje vecka. Största rädslan och kanske minst önskvärda är att jag lagt på mig. Brösten har vuxit och nu passar inte min vanliga BH-stl längre. En hel drös med finnar på axlar, rygg och konstigt nog på bröstet. :-S Sen har jag blivit rundare, både runt höfter, mage och ansikte. Jag är faktiskt himla orolig för min viktökning Ska prata med BM om det nästa fredag.
Jag ser att du mailat nu! Jag ska kolla det.
Hoppas du ursäktar ifall mina svar dröjer ibland?
Trevlig tisdag!
Ja,tänkte så med :) aka vi byta luckor o aånt här måste vi riva hela stommen troligen, då de måtten inte finns pga att vårat kök är orginal från 69... :p så känns billigare o bara lackera om o köra dekorplast på bänken :)
Okej :) sålänge jag slipper för mycket gräsmatta (allergisk) så har jag nog gärna hus eller radhus i framtiden :)
Alltså. Det ör skitmysko den här omgången. Den 15 fick jag positivt äl-test. Natten 15-16 hade jag asont = ägglossning, men tempen har inte höjts särskilt mycket. Haft ont varje dag sen dess, med värre på kvällarna och natten lördag-söndag hade jag som äl-flytningar.
Skickar med.tabell på temp och sen den "vanliga" kartan. Blomman är när jag fick plus på äl-testet :)
Förra månaden låg.tempen på 39.9-37,3 den här tiden i cykel.sånågot förvirrad..
Okej! Vilken vecka är det nu? :) åh kära du försök att inte tänka på det, tänk på att det växer en bäbis i din mage! <3
Ja vad bra att mailet kom fram! :) ja men såklart är det ingen fara att det dröjer ibland :)
Kram