chbw skrev 2015-08-24 09:14:12 följande:
Okej! Ja, jag tror det kommer bli toppen :D haha, jag kommer nog kika in lite på kvällarna, eftersom jag har svårt o sova utan mitt kedjetäcke så brukar jag kika på mobilen för o bli trött
Nä, visste inte det heller innan jag började läsa massor

Men jag tycker dina hcg-test ser positiva ut! håller tummarna att det fortsätter så!

Ta igen imorgon, har för mig hcg brukar öka ungefär varannan dag. Eftersom det syns redan nu borde du kunna få positivt med digitalt på bim =)
Jag skickar med mina bilder här ändå o ser om du ser nått, på det testet som hade en antydning. De efter har varit helt blanka. Och tempen på min normalnivå igen.. Men jag har ju alltid tagit temp när jag kommer hem från jobbet vid tio på morgonen, så vet inte hur bra jag kan lite på den. Ska tempa igen vid 10.
Ja, skulle verkligen vara kul om vi får plus båda två nu! Ger inte riktigt upp än, så länge mensen inte kommer så finns ju fortfarande ett litet hopp =)
okej! Här ska det packas o betalas räkningar :D Nu är det mindre än ett dygn tills vi sitter på planet!! :D
kram
Bilderna är från äl+9. Supersvårt o få på bild, så är nog spöksträck. De har varit blanka nu efter, men har packat med mig ett par tester så jag kan testa på bim om mensen uteblir =)
Jag ser dina bilder. Hmm... Det är svårt att se något streck

Fast nu när jag googlat runt lite så är det dom som inte får plus förrän på BIM eller kanske t.o.m lite efter.
Jag ska nog beställa ett sånt där digitalt graviditetstest ja. Fast vänta ett par dagar till kanske. Dom är ju lite dyrare.
Glöm inte packa med Yatzy till Sardinien nu

Det hade vi med när vi ville ta en paus och var sin bärs på vår semester. Skittöntigt kanske men supermysigt när ölen är god och vädret är fint. Uno skulle vara kul också.
Jag ska tänka på dig och hålla tummarna för en mens som uteblir :) Trevlig resa!