chbw skrev 2015-10-01 11:09:18 följande:
Tyvärr vart det mens idag :( men har pratat med fertilitetskliniken, ska dit imorgon direkt efter jobbet, har tid 0910. vul för o se att det inte är nått kvar som kan störa ägglossningsbehandlingen.. :o Men skitskumt att brösten inte ens blev ömma förrns idag. Brukar ha från typ 3-5 dagar efter äl... jaja. Får uppdatera vad läkaren säger imorgon =)
Oooh spännande! Blodprovet går på ett kick. Om du verkligen inte vill kan du ju slippa också. Mitt ex mamma är extremt spruträdd. När hon var gravid höll sköterskan i hennes hand för o sticka henne i fingret, men hon slet bort handen så sköterskan stack sig själv :P efter det behövde hon inte ta fler blodprover sålänge hon mådde bra haha
Åååh så spännande! Ja det borde man kunna se vid vul om du gått över v7, men det har du väl gjort?? =) Bild borde du kunna få, om de inte nämner något, fråga vet ja =)
Asså mensen kom ändå. Va trist :-/ Smidigt att få tid så snabbt på fertilitetskliniken! Kollar man när du fått massa äggblåsor då och sen får sprutor som ska släppa ägg eller?
BM igår var kanske lite av en besvikelse. Inskrivning = bara prat. Inget vul, inget blodprov, inget klämma och känna. Hmm.. Nästa vecka ska jag komma tillbaka för blodprov och vidare inskrivning. Sen veckan därpå, DÅ ska jag träffa läkaren som då gör ett vul och undersöker min dubbla livmoder.
Det blir en herrans massa flex att behöva ta ut framöver. Vi bokade ju in kub samtidigt. Säkert ett besök i veckan, nu ett tag. Jag vill bara se vår bebis! Jag vill veta om det är en tjej eller kille, för jag har ändrat mig. Jag får känslan av att det är en tjej :) Nyfikenheten är enorm!
Imorgon ska familjen samlas för att fira lillasysters födelsedag, då lite senare på dagen ska vi berätta :) Nervöst faktiskt! ^_^