BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Det är väl typ den här tiden som gravsymtomen brukar försvinna. Jag har aldrig haft några symtom förens sista tiden i graviditeten då halsbränna och illamående kommit.
Jobbigt att vara så orolig.
Men som många säger så minskar ju symtom efter v 12 och man börjar må bra igen. Men är du så orolig borde du prata med din BM.
Jag har inte haft så jobbiga symtom, min mage har ungefär varit som när jag haft stressmage med lite sura uppstötningar, kväljningar och sånt och det bara vid lukter och smaker jag inte klarar, och ibland när man varit trött, hungrig eller ätit för mycket. Så det har varit flera dagar då man inte har känt något alls mer än tröttheten. Nu börjar även de symtomen försvinna. Vore det inte för ingen mens, ömma brösten och sugen jag får ibland så hade jag inte trott att jag är gravid. Har inte gjort kub för de gör bara ett blodprov här innan 35 år så får vänta tills 7 dec innan jag vet hur det står till där inne. Jag går fortfarande ner i vikt men magen ökar iaf i omkrets.
Ja jag får väl ringa dit på måndag. Jag har också läst att symptomen ska/kan försvinna. Bara tycker att det gjorde det så hastigt. Jag tänkte att de skulle smyga bort liksom.
Samma för mig, bara lite illamående ibland. Könnernibga rörelser och hör inget med dopplern. Men å andra sidan var det likadant med min dotter och hon mådde ju alla tiders. Så det blir vad det blir men visst är ovissheten irriterande
Välkommen v 17!(16+0), vad hände? Nyss plussa jag ju. Tur jag är uppbokad på jobb denna vecka och nästa så går tiden till rul fortare, för de lär inte gå lika fort. God morgon på er!
Sitter på labben och genomgår sockerbelastningstest, yeeey! Eller så inte....
Bara två timmar kvar innan jag får äta. Hade nu som fastande 4,9.
Nu har jag bokat tid hos bm och fick tid för RUL den 23 november :)