BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Halloj ! Har haft span på Er ett tag, men har inte skrivit något då vi inte har gått ut officiellt med graviditeten än. Går dock in i vecka 16 med 3e barnet nu, så det känns lite som om det är dags att träda fram ;)
Dock så har alla symptom försvunnit?! När jag väntade min andra son kände jag sparkar i vecka 16! Nu ser det bara ut som om jag har ätit för mycket bullar.. Det är kavlugnt i magen. Har moderkakan i framvägg denna gång, så det kanske beror på det?! Vi lyssnade på lilla hjärtat i måndags efter att ha gjort ett Moderkaksprov torsdagen innan.. Det tickade på med 158 slag. Men oron för missfall finns hela tiden!
Tänkte kolla en sak med er för skojs skull. Om ni drar ner understa locket på högra ögat, har ni ett V där då?
Rolig tråd som jag måste börja följa :) Jag har BF 26 april, första barnet. Vi gjorde KUB test för två veckor sen så känner mig ganska lugn nu efter det, när man fått sett bebis. 30 november har vi rutinultraljudet. Nyfiken på om det är en pojke eller flicka så hoppas man kan se något då.
Skickar en bild från KUB ifall någon vill våga sig på en gissning
Tänkte kolla en sak med er för skojs skull. Om ni drar ner understa locket på högra ögat, har ni ett V där då?
Om du står framför en spegel och kollar i högra ögat, finns de kärl där som bildar ett V under understa ögonlocket. :)