BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
De är en "myt". Om de finns ett V, får man en flicka. Jag har inte haft det dem andra graviditeterna men nu har jag.
Har med två killar innan men kallar magen för August :) nu har jag ett V, så får se på torsdag. Skräckblandad förtjusning.
Det där v:et i ögat. Ska det vara på rätt håll i spegeln eller upp och ner. Jag har ett litet upp och ner v :P
Det där v:et i ögat. Ska det vara på rätt håll i spegeln eller upp och ner. Jag har ett litet upp och ner v :P
Hej alla!
Var på RUL i fredags och allt såg finfint ut. Precis som jag har känt på mig hela tiden så är det en liten tjej så det blir en lillasyster till vår stora flicka. Känns så himla skönt att allt såg bra ut!
Igår var jag på Lindex och köpte en jättesöt lite sparkdräkt, kunde inte låta bli. Och nu skickade jag iväg fråga om en vagn på blocket, plötsligt känns det som att allt släpper =)
Jag har oxå detta V. Å jag har haft de under alla mina andra 5 graviditeter oxå. Å tre e flickor å två e pojkar
å Jag tror att även denna gång är det en liten gosse i magen.
Jag är så kluven om vi ska ta reda på vad de e el om vi ska vänta? Jag har haft två överraskningar å tre har jag kollat va de skulle bli.
För mig har de stämt med ul vad de blir, men en kompis till mig fick tvillingar å hon va in flera ggr å gjorde ul. Först sa de att de var flickor i vecka 18. Sen i vecka 24 så var de två pojkar å i vecka 32 var de flickor. Barnen e födda vecka 34 å dagen innan de föddes så va de flickor i magen men när de kom ut va de två pojkar.
Hon hade med sig endast flickkläder på BB.
Lämnar er nu. Fick kraftigt missfall i helgen så jag blev inlagd på gyn. Lycka till med era graviditeter.
Lämnar er nu. Fick kraftigt missfall i helgen så jag blev inlagd på gyn. Lycka till med era graviditeter.