• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • ellami
    Solen87 skrev 2015-10-22 17:30:25 följande:

För min del är det 13 dagar kvar till Rul! Åh vad sakta det går nu!

Samma här! Skulle ha 10/11 men flyttade till veckan innan. Så nära nu :)
  • Solen87
    ellami skrev 2015-10-22 17:50:29 följande:

Samma här! Skulle ha 10/11 men flyttade till veckan innan. Så nära nu :)

Ja äntligen närmar det sig, denna vecka tycker jag att de börjar synad lite också och vi har inte berättat för någon än, ska göra efter Rul så känns bra att det närmar sig:)
  • mammatillEllie
    Milleman skrev 2015-10-20 17:02:48 följande:
    Jag har ju bara förra graviditeten att jämföra med och vad jag kan minnas var foglossningen konstant. Men det kan ju vara annat nu klart.
    Jag är inte helt lugn. Inte jätteorolig men ändå inte lugn.
    Har så ont i nacken så jag har huvudvärk varje dag. Orkar inte ens laga mat. Nån som har tips? Vill inte behöva äta värktabletter hela tiden.
    Jag har också haft mycket huvudvärk. Var hos en kiropraktiker igår och det hjälpte kan jag säga. Känns mycket bättre i nacke och axlar idag.
  • Issi

Jag har RUL om 1 vecka idag =) Det syns mycketp å mig så hade inte kunnat hålla det hemligt tills efter det. Börjar bli lite nervös ändå, fast jag alltid säger till andra att de inte ska vara det =) tänk om det är ngt fel... Men förhoppningsvis är allt fint och så kan man gå därifrån lycklig och lugn!

• Milleman
    mammatillEllie skrev 2015-10-23 08:05:46 följande:
    Jag har också haft mycket huvudvärk. Var hos en kiropraktiker igår och det hjälpte kan jag säga. Känns mycket bättre i nacke och axlar idag.
    Har bokat in en massage om 1,5 vecka. Hoppas det hjälper. Spikmattan har hjälpt lite också.
  • Malla1

Jag har inte ens bokat tid för inskrivning hos bm än. Kanske börjar bli dags att göra det ;)

• Milleman

Helt plötsligt har jag börjat oroa mig för ma :( tycker magen växer för lite. Och innan har jag känt nått som jag trott varit bebis men känner inte det längre! :(

• bine87

Har haft fruktansvärt illamående hela dagen och jobbig huvudvärk. Var hos bm

Svar på tråden BF april 2016