BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Alla prover såg bra ut som hon kunde se direkt.
Jag tyckte själv att mitt blodsocker va ovanligt lågt för att vara jag (3,7), järnvärdet låg på 121.
Jag kräktes på morgonen. Fruktansvärt att det kommer och går lite som det vill nu.
Har en massage inbokad på måndag, ser framemot det jättemycket! Strax ska jag på thai restaurang med familjen. Mamma och min lill-lillasyster är påväg och ska stanna över natten. Hoppas att maten stannar kvar i magen!
Trevlig helg allihopa :)
Helt plötsligt har jag börjat oroa mig för ma :( tycker magen växer för lite. Och innan har jag känt nått som jag trott varit bebis men känner inte det längre! :(
Alla prover såg bra ut som hon kunde se direkt.
Jag tyckte själv att mitt blodsocker va ovanligt lågt för att vara jag (3,7), järnvärdet låg på 121.
Jag kräktes på morgonen. Fruktansvärt att det kommer och går lite som det vill nu.
Har en massage inbokad på måndag, ser framemot det jättemycket! Strax ska jag på thai restaurang med familjen. Mamma och min lill-lillasyster är påväg och ska stanna över natten. Hoppas att maten stannar kvar i magen!
Trevlig helg allihopa :)
Vad skönt allt var bra. 
Mitt sköldkörtelprov visade låg ämnesomsättning så jag fick börja med Levaxin men annars var alla andra prover perfekta. BM verkade ändå ganska nöjd med mig.
Usch stackare.
Måste vara jobbigt att det inte släpper.
Tack och trevlig helg till dig med!
Igår kväll vart jag så lycklig. Jag kände en stark spark :)
Igår kväll vart jag så lycklig. Jag kände en stark spark :)
Fast jag ser och känner att det är livmodern som är bulan under naveln när jag ligger ner. Men visst, saker och ting bakom kan ju ha svullnat av. Men med sonen var jag tjock nu.
Men att illamående, ljudkänslighet, trötthet, buffar och allt det där försvunnit gillar jag inte :/
Jag är också orolig. Tycker inte att magen växer alls och så går jag inte upp i vikt. Visserligen kräks jag fortfarande dagligen så symtomen finns ju kvar. Och allt såg bra ut på kub för två veckor sedan men jag nojar ändå att liklen har dött därinne.