• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Milleman
    Issi skrev 2015-10-21 08:41:56 följande:
    Å så bra, då kan jag ju fråga dig lite =) Främst, hur är den i terräng? Kommer gå mkt på grusvägar, har läst att fjädringen är sådär men min erfarenhet är att det kan vägas upp av bra däck. vad tycker du? Har du åkt mkt kollektivt med den? Är den lätt att häva upp på buss tex? Går handtaget att fälla in ordentligt?

jag ska också köpa en ergobaby tänkte jga, hade en gammal babybjörn sist, HELT värdelös!
    Vi hade en ergonomisk bärsele sist och det var riktigt bra. I den vi hade fick barnet bara sitta vänd mot dig men det tycker inte jag är negativt. Kunde ha den vid enstaka tillfällen när sonen var sjuk upp till han var typ två år.
    Men den, liksom allt annat sålde vi sist då vi nog inte trodde det skulle bli fler barn XD
  • Solen87
    Milleman skrev 2015-10-21 08:51:59 följande:

Idag har jag varit gravid i 100 dagar. Milstolpe :)

Skönt när man når milstolpar! Jag räknar ner till Rul och första gången jag får se plutten!
  • Bozzy
    Solen87 skrev 2015-10-22 15:11:38 följande:
    Skönt när man når milstolpar! Jag räknar ner till Rul och första gången jag får se plutten!
    Samma här, 46 dagar tills dess. Glad
  • Pauliina
    Milleman skrev 2015-10-21 08:51:59 följande:

Idag har jag varit gravid i 100 dagar. Milstolpe :)

Härligt!! Här firar jag med pepparkakor, de är två veckor kvar till rul idag :)
  • becka1989
    Bozzy skrev 2015-10-22 15:30:48 följande:

Samma här, 46 dagar tills dess. 

Har 32dagar kvar till rul. Går ju såå segt
  • Bozzy

Det är nu man önskar att man hade en fjärrkontroll till sitt liv och kunde spola fram några dagar, samt klona sig och sätta klonerna på sånt som borde göras så det blir något gjort också. Tungan ute 

• Bozzy

Det är nu man önskar att man hade en fjärrkontroll till sitt liv och kunde spola fram några dagar, samt klona sig och sätta klonerna på sånt som borde göras så det blir något gjort också. Tungan ute 

Svar på tråden BF april 2016