BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag har också samandragningar, hade det med föra graviditeten också så inget jag tänker på direkt. Dom ska ju inte göra ont så ingen fara :)
Vad gör de åt eftervärkar?
Så vaknade man givetvis med urinvägsinfektion idag.. JIPPIE..
Så vaknade man givetvis med urinvägsinfektion idag.. JIPPIE..
Usch! Får man penicillin mot det?
Här utbröt vattkoppor igårkväll på sonen. Blir en lång helg för mig då min man jobbar 6-18 fre-sön. Risken är ju liten för bältros men jag vill verkligen inte ha nått sånt.
Milleman: Du kan vara lugn! Vattkoppor kan ej ge bältros! Men bältros kan ge vattkoppor! Du skulle däremot kunna få vattkoppor om du inte haft det tidigare el vaccinerat dig! Så oroa dig inte, Du kan ej få bältros av sonens vattkoppor! :)
Ja de skickar det på odling så du får rätt medicin. Onödigt att få en bredsprektad om man kan se vad det verkligen är som behövs
Varit och köpt en syskonvagn idag
Hittade en begagnad till bra pris, en Mountain Buggi Duo blev det. Nu börjar det kännas på riktigt att vi snart är en till i familjen
Hur mår ni? Julstress?
Här har magen ploppat ut för att inte gå in igen :P hittills har den kunnat gömma sig inne i magen när jag legat ner men nu är det en bula. Sista lilla onyttighetsrycket nu över juldagarna sen ska jag verkligen försöka leva och äta nyttigt sista månaderna!