BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Snart 29 dec. äntligen får ja se den lilla igen! Ska bli så kul! Var på rul den 2dec så lite större ä den väl nu i v 23:) lite negativ känsla idag då man känner att alla ens vänner vänder eller va man säger, i början va de så gulligull o inget skulle ändras, nu får man aldrig följa me ut o hitta på nått för allt går ut på o supa tydligen bara då man kan umgås.. Och även fast jag sagt att jag gärna följer me som vanligt fast nykter. Och jag har försökt bjudit till själv också men funkar inte de heller :( Man blir o känna sig så ensam. Och ledsen, som tur är har ja min kära sambo som stöttar mig.. Förlåt för negativt inlägg :(
Snart 29 dec. äntligen får ja se den lilla igen! Ska bli så kul! Var på rul den 2dec så lite större ä den väl nu i v 23:) lite negativ känsla idag då man känner att alla ens vänner vänder eller va man säger, i början va de så gulligull o inget skulle ändras, nu får man aldrig följa me ut o hitta på nått för allt går ut på o supa tydligen bara då man kan umgås.. Och även fast jag sagt att jag gärna följer me som vanligt fast nykter. Och jag har försökt bjudit till själv också men funkar inte de heller :( Man blir o känna sig så ensam. Och ledsen, som tur är har ja min kära sambo som stöttar mig.. Förlåt för negativt inlägg :(
Har gått upp typ 4 kg och går in i vecka 24 i morgon.. Gick inte upp något alls i början, så dedär kilona har kommit senaste veckorna!
Gick upp över 30 med första och typ 20 men andra...hoppas slippa det denna gång, och det verkar ju faktiskt så :)
Har gått upp typ 4 kg och går in i vecka 24 i morgon.. Gick inte upp något alls i början, så dedär kilona har kommit senaste veckorna!
Gick upp över 30 med första och typ 20 men andra...hoppas slippa det denna gång, och det verkar ju faktiskt så :)
Vecka 26 idag
Varit på mitt första samtal med Aurora bm och ska dit igen i januari, plus att jag skulle få tid till psykolog.. Känns bra att de tar min förlossningsrädsla på allvar!
Vecka 26 idag
Varit på mitt första samtal med Aurora bm och ska dit igen i januari, plus att jag skulle få tid till psykolog.. Känns bra att de tar min förlossningsrädsla på allvar!
Hur mycket har ni gått upp i vikt hittills?
Jag tycker det börjat bli tungt nu sista veckan. Svårt att sitta och äta. Trycker upp mot lungorna. Och min foglossning är ordentlig nu.
Men bebisen sparkar som bara den. Igår så jag nästan tappade andan :D
Vad skönt att du känner dig nöjd! Det är ju en bra start :)
Min läkare är mer rädd och nervös för min förlossning än vad jag är. Jag vet inte om jag borde vara mer orolig. Vill på tillväxtultraljud innan jag kan bli orolig.
Tredje veckan med förkylning nu. Helt hopplöst :( innan dess har vi kört fler förkylningar samt maginfluensor under hösten. Gnäller av mig lite bara
Jag har börjat bli så andfådd! Måste typ halvsitta och sova då det känns som om lungorna inte får tillräckligt med luft när jag ligger ner! Å så är man bara i vecka 24 och en hel evighet utav graviditeten är kvar :'(
En kort hundpromenad känns som ett 7-milslopp.. Flåset är helt värdelöst och bebisen trycker på nån nerv i magen så jag får jättehåll!
Fler som känner igen sig, eller är det bara jag?
Passar på att önska er alla ett riktigt gott nytt år!