BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Julstressen är nu över shoppade allt under helgen och julklapparna är inslagna sambon ska göra maten vi ska ha med oss imorgon kör på knytis skönt nog.
Men får fira jul 3dagar på raden vilket kanske är lite stressigt hade hellre gjort det två dagar men eftersom sambons mamma är för snål för att åka ner till julafton utan kommer på lördag istället så blir det så
Ikväll blir det uppesittarkvällen med mina underbara föräldrar lite gott att käka och så 3de året vi gör det så mysigt att bara vara.
Här har vi en liten vilding som drar igång och sparkas förfullt speciellt när man ska sova magen växer men är olika storlekar varje dag beroende på hur lillen ligger.
Hej!
Jag ska köpa sista julklapparna på lunchen. Ikväll är det uppesittarkväll med den klassiska bingon :)
Magen har blivit stor, många tror jag ska föda i jan...haha! Nu känner jag sparkar tydligt och det känns bra. Har moderkakan fram...för tillfället mår jag fantastiskt bra! Hoppas ni alla mår bra, att magarna växer som de ska och att ni får en god jul!
Hej!
Jag ska köpa sista julklapparna på lunchen. Ikväll är det uppesittarkväll med den klassiska bingon :)
Magen har blivit stor, många tror jag ska föda i jan...haha! Nu känner jag sparkar tydligt och det känns bra. Har moderkakan fram...för tillfället mår jag fantastiskt bra! Hoppas ni alla mår bra, att magarna växer som de ska och att ni får en god jul!
Hej!
Hur mycket har ni gått upp i vikt hittills?
Jag tycker det börjat bli tungt nu sista veckan. Svårt att sitta och äta. Trycker upp mot lungorna. Och min foglossning är ordentlig nu.
Men bebisen sparkar som bara den. Igår så jag nästan tappade andan :D
Jag tycker det börjat bli tungt nu sista veckan. Svårt att sitta och äta. Trycker upp mot lungorna. Och min foglossning är ordentlig nu.