BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag har börjat bli så andfådd! Måste typ halvsitta och sova då det känns som om lungorna inte får tillräckligt med luft när jag ligger ner! Å så är man bara i vecka 24 och en hel evighet utav graviditeten är kvar :'(
En kort hundpromenad känns som ett 7-milslopp.. Flåset är helt värdelöst och bebisen trycker på nån nerv i magen så jag får jättehåll!
Fler som känner igen sig, eller är det bara jag?
Passar på att önska er alla ett riktigt gott nytt år!
Har samma problem, blir andfådd av att gå upp för 13trappsteg. Dock har jag varit förkyld från och till sen början så kan ju spela in lite.
Har även en liten som ligger och trycker på en nerv så man får håll direkt gör skitont.
Får hoppas att det inte blir värre än såhär ;)
Går in i vecka 26 på måndag så bara 14veckor kvar haha
Jag har börjat bli så andfådd! Måste typ halvsitta och sova då det känns som om lungorna inte får tillräckligt med luft när jag ligger ner! Å så är man bara i vecka 24 och en hel evighet utav graviditeten är kvar :'(
En kort hundpromenad känns som ett 7-milslopp.. Flåset är helt värdelöst och bebisen trycker på nån nerv i magen så jag får jättehåll!
Fler som känner igen sig, eller är det bara jag?
Passar på att önska er alla ett riktigt gott nytt år!
Jag är inte heller groteskt stor. Minsta magen hittills utav 3!
Vi är i sälen på skidsemester. Jag står nedanför backen och fryser och hejar på barnen! Så otroligt mysigt här uppe! Drygt dock med alla kläder man måste bylsa på sig... Som att man inte var halvt orörlig innan liksom :D
Ibland ska en man bara hålla käften :P
Jag misstänker att bebisen ligger och trycker på blåsan för jag kissar som aldrig förr. Hela tiden typ. Och min man hävdar att jag ska försöka knipa och inte tänka så mycket på att jag är kissnödig. Man kan ju faktiskt hålla sig rätt länge.
Gargh :P
Haha så har jag oxå det, blir inte bättre av att hosta eller nysningar känns som man kissar på sig då. Sprungit på toa hela dagen så har fått vara en hemma dag idag
V 26 idag, tre dagar till tvåsiffrigt "omg"!!