BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Ok, jag har hört att när man får orgasm är det naturligt med sammandragningar, så det är säkert för att man stimulerar. Känns väldigt bra att man börjar se ljuset i tunneln, bara 45 dagar kvar
Sånt skoj kan vi inte hålla på med pga min foglossning :P hahaha
Sånt skoj kan vi inte hålla på med pga min foglossning :P hahaha
Vecka 32 nu. Och det rycker i mina fingrar på höger hand. Mest i tummen men nu i pekfingret också. Nerv i kläm? Karpaltunnelsyndrom?
Vecka 32 nu. Och det rycker i mina fingrar på höger hand. Mest i tummen men nu i pekfingret också. Nerv i kläm? Karpaltunnelsyndrom?
Mina händer "somnar" lätt nu så det börjar pirra i dem. Men jag har inte ont i handlederna och det hade jag sist vid karpaltunnelsyndrom.
Mina händer "somnar" lätt nu så det börjar pirra i dem. Men jag har inte ont i handlederna och det hade jag sist vid karpaltunnelsyndrom.
Jag vaknade inatt av att hjärtat slog så hårt och fort att det nog kunde höras utifrån. Fy vad rädd jag blev :O är det hjärtklappning? Aldrig haft innan. Vet att jag i drömmen precis innan blev arg, men har aldrig vaknat sådär ändå.
Vågade knappt somna om. Är det något man bör kolla upp eller kan det bli så nu?
Vi har det lite känslostressigt nu, min mans pappa är väldigt sjuk och kommer inte överleva länge. Kanske är stress? Hoppas inte bebisen far illa bara.