BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag vaknade inatt av att hjärtat slog så hårt och fort att det nog kunde höras utifrån. Fy vad rädd jag blev :O är det hjärtklappning? Aldrig haft innan. Vet att jag i drömmen precis innan blev arg, men har aldrig vaknat sådär ändå.
Vågade knappt somna om. Är det något man bör kolla upp eller kan det bli så nu?
Vi har det lite känslostressigt nu, min mans pappa är väldigt sjuk och kommer inte överleva länge. Kanske är stress? Hoppas inte bebisen far illa bara.

Nu har jag 40 dagar kvar till BF, sjukt. Det innebär att jag bara ska jobba 10 dagar till, eller egentligen 8 om man bara räknar arbetsdagar. SKÖNT. Sedan ska jag ligga i soffan och jäsa samt förbereda det sista. Jag sover inte heller bra, många toabesök samt att det är så sjuk obekvämt hur jag än ligger. Har också börjat snarka (!!!!???!?), drömde själv om det inatt och mannen bekräftade. Jag som är så sjukt sur på honom för att han snarkar jämnt :DD
Nu har jag 40 dagar kvar till BF, sjukt. Det innebär att jag bara ska jobba 10 dagar till, eller egentligen 8 om man bara räknar arbetsdagar. SKÖNT. Sedan ska jag ligga i soffan och jäsa samt förbereda det sista. Jag sover inte heller bra, många toabesök samt att det är så sjuk obekvämt hur jag än ligger. Har också börjat snarka (!!!!???!?), drömde själv om det inatt och mannen bekräftade. Jag som är så sjukt sur på honom för att han snarkar jämnt :DD
Har du kudde mellan knäna och lägger in täcket under magen? Jag tycker att det ger jätteskön sovställning. Men som jag längtar till jag kan sova på mage igen :P
45 dagar kvar idag
Nu tycker jag tiden går jätte fort!
Har ni köpt allt? Vi har köpt vagn och kläder bara så måste börja köpa allt annat....
Nu tycker jag tiden går jätte fort!
Har ni köpt allt? Vi har köpt vagn och kläder bara så måste börja köpa allt annat....
Och måste för övrigt irritera mig lite. Upptäckte att nackskyddet har försvunnit på babyskyddet (har varit utlånat) och vi kommer inte hitta det. Så det får bli ett nytt men just nu lutar det åt att hyra från NTF faktiskt, kostar ju bara 400 kr för 9 månader. Med dottern bytte vi till bakåtvänd stol vid 5-6 månader när hon kunde sitta.