BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Låter ju underbart med semester till Norrland i sommar. Jag skulle vilja komma upp till norraste Sverige på sommaren någongång.
Det bästa är att många bebisar sover i bilen så då får man passa på att köra :)
Vad lustigt var i Tandådalen förra veckan, och var då mellan v34-35... Var också orolig kan jag säga, eftersom jag har så mkt sammandragningar plus att senaste barnet gick sjukt fort. Men tänkte att, äsch de föder ju barn de som bor där med så det löser sig väl. Du får lyssna och känna av bara.
Jag trodde att närmaste BB var i Falun? Att de lagt ner Mora...?
Nåväl, ha en toppen vecka. Det vill ju till att den kommer så många veckor innan egentligen.
Sitter och tittar på när mamma syr babynest till den lilla
Härligt med engagerad mormor
Vi sticker ut med båten 5 veckor varje år. Också stressfritt och underbart. Längtar så till sommaren! I år blir det extra lång semester ihop!
Kontroll hos bm idag! +8,6 kg, SF 31 (i vecka 32), så det hade planat ut lite. Hade SF 30 i vecka 30 sist!
Hon ligger mer huvudet neråt, men det har jag känt sedan flera veckor tillbaka!
Hon kanske har bråttom ut :) hoppas dock det dröjer minst 4-5 veckor till! :)
På riktigt. Det känns som att jag ska spricka. Och att revbenen ska knäckas. Och det är typ 8 veckor kvar! :O
På riktigt. Det känns som att jag ska spricka. Och att revbenen ska knäckas. Och det är typ 8 veckor kvar! :O