BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
35 dagar kvar idag, äntligen börjar man se ljuset i tunneln. Men tyvärr börjar jag ju också fundera på förlossningen mer och mer. Ser itne fram emot den alls måste jag säga. Men o andra sidan, det brukar ju gå lättare andra gången och dessutom vet man ju lite mer vad som kommer av allt det onda. Kanske lättare att motivera sig själv då!
35 dagar kvar idag, äntligen börjar man se ljuset i tunneln. Men tyvärr börjar jag ju också fundera på förlossningen mer och mer. Ser itne fram emot den alls måste jag säga. Men o andra sidan, det brukar ju gå lättare andra gången och dessutom vet man ju lite mer vad som kommer av allt det onda. Kanske lättare att motivera sig själv då!
48dagar kvar här :) ska bli skönt att bli normal haha längtar mest efter att sova hur jag vill och inte som lillen vill och att få ha mina revben ifred ;)
Dessa nätter... Höfter och revben värker. Jag var uppe på toa 4 ggr från kl 23-04.30! Jag som alltid fryser vaknar i pölar utav svett! Känner mig helt matt och slut i kroppen :(
Var bara tvungen att gnälla av mig.. Jag är så trött....
Dessa nätter... Höfter och revben värker. Jag var uppe på toa 4 ggr från kl 23-04.30! Jag som alltid fryser vaknar i pölar utav svett! Känner mig helt matt och slut i kroppen :(
Var bara tvungen att gnälla av mig.. Jag är så trött....
Stackars alla er som har så mycket problem
Får lite dåligt samvete som egentligen bara har besvär med halsbränna..
Hej tjejer! Här är en till som har problem med foglossning (ont som fan i höfter o revben när jag sover!!!!) glöm inte att söka ersättning för er foglossning om er gravidförsäkring täcker det. Hjälper ju inte mot smärtan men lite plåster på såren iaf!
Nu är det "bara" en månad till BF. Hoppas på att bebis kommer påskveckan dock ????