BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Kub idag och allt såg bra ut <3 efter tre ultraljud kan jag nog äntligen börja slappna av och börja ta åt mig av graviditeten och sluta tro det ska sluta som sist, trots att det finns i bakhuvudet att såklart allt kan hända längs vägen ändå.
Tror dessutom det är en pojke i magen så får se om magkänslan stämmer om ett par veckor! Fler som har en stark magkänsla för vad det är för kön?
Sommarmalva hur gick det för dig?
Då har jag köpt sea band och ska testa om det fungerar. Fler som har? Har sån ångest över vikten samtidigt som det enda som hjälper mot illamående är att äta. Varit och shoppat ett par byxor med resor på Åhlens ikväll, har liksom inget att ha på mig :-/
Stort grattis, och stor omställning! Hur känner ni inför detta? :)
Tack???? glada och chockade är vi allt. Vi tänkte att steget från två till tre inte är så stort men det känns som detta blir en lite större omställning ????
Hej! Jag är i v 10+6 idag. I går kväll hade jag så ont i halsen så jag tog en mucoangin, heeeeeelt utan att tänka på att det kunde vara det minsta farligt. :(
På fass avråder man gravida att ta det i första trimestern, för lite info finns. Men på janusinfo står det att det inte är någon risk. Tänker inte ta en enda till, men tänkte höra om någon med lite koll vet hur farligt det kan vara med en tablett??
Sail on silvergirl; jag har ingen aning och inget svar på din fråga men jag skriver för att vi ligger exakt lika i tiden. Är också i 10+6 idag :) hoppas de inte är nån fara med tabletten!
Hej! Jag är i v 10+6 idag. I går kväll hade jag så ont i halsen så jag tog en mucoangin, heeeeeelt utan att tänka på att det kunde vara det minsta farligt. :(
På fass avråder man gravida att ta det i första trimestern, för lite info finns. Men på janusinfo står det att det inte är någon risk. Tänker inte ta en enda till, men tänkte höra om någon med lite koll vet hur farligt det kan vara med en tablett??
Tack ! ????så sjukt svårt att förstå att det verkligen är två!
Känslan har funnits där men att få det bekräftat .....! ????
Hej allihopa. Jag hann ej in på kub, började blöda MASSOR på morgonen, blev ambulans in, och missfall konstaterades. Åkte in igår, blir utskriven idag . Lämnar tråden.