BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Du har väl fått utskrivet lergigan komp? Utan de skulle jag inte klara detta. Tar en direkt jag vaknar (ihop med nått litet ätbart) och lägger mig igen. Tar sen en till 6 tim senare.
Jag har det men jag tycker inte att de hjälper längre. Jag tar de ändå. Jag tycker inget hjälper förutom att ligga blixt stilla på sängen hela dagen.
Hej! Jag har en originell livmoder lr rättare sagt har jag två.
Så oftast hamnar de i säte och måste snittas och ibland kan man inte föda vaginalt med risk att väggen mellan spricker om jag fattar rätt. Ska på läkarbesök inom kort så jag får veta mer.
Så oftast hamnar de i säte och måste snittas och ibland kan man inte föda vaginalt med risk att väggen mellan spricker om jag fattar rätt. Ska på läkarbesök inom kort så jag får veta mer.
Ja, jag hoppas på att vara en av de som det går bra för ändå... Men just nu har jag inget större hopp, känns bedrövligt! Tack o lov att vi ska på kub i morgon. Sååååå orolig!
Härligt Issi!! Underbart att allt såg fint ut! Längtar till den 12/10 då jag har kub inbokat! :)
[quote=75791857][quote-nick]Sommarmalva
Jag hade ljusrosa flytningar i vecka 7. De varade typ 5 dagar. Fick lite ont i svanken dag 2 och 3 så trodde det va kört. Men så va icke fallet. Nu är jag i vecka 12 och fick se bebisen vifta med både armar och ben för veckan ???? Det finns hopp!