• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Issi
    ellami skrev 2015-09-24 21:37:04 följande:

Kub idag och allt såg bra ut <3 efter tre ultraljud kan jag nog äntligen börja slappna av och börja ta åt mig av graviditeten och sluta tro det ska sluta som sist, trots att det finns i bakhuvudet att såklart allt kan hända längs vägen ändå.

Tror dessutom det är en pojke i magen så får se om magkänslan stämmer om ett par veckor! Fler som har en stark magkänsla för vad det är för kön?

Sommarmalva hur gick det för dig?

Jag inbillar mig att det är en liten flicka. Men har ju förstås inget som helst underlag för det förutom en känsla på ultraljuden och min intiution =) Ska kanske be om att få veta kön på RUL den här gången, ska ni?
  • MeMon
    Sommarmalva skrev 2015-09-25 09:19:37 följande:

Hej allihopa. Jag hann ej in på kub, började blöda MASSOR på morgonen, blev ambulans in, och missfall konstaterades. Åkte in igår, blir utskriven idag . Lämnar tråden.

Beklagar verkligen ;( Jag vet tyvärr hur det känns. Tillåt dig sörja, sen tar ni nya tag. Er tur kommer! Kram
  • Milleman

Ang kön så tror jag att det är en flicka denna gång. Var stensäker på pojk förra gången och det blev det. Denna graviditeten är annorlunda plus att alla i min familj, långt bak fått en flicka och en pojke. Spännande som bara den!

• mammatillEllie

Tror att det är en flicka denna gången också. När jag var gravid med min dotter drömde jag att det var en tjej jag skulle få. Har drömt det denna gången också

• Sail on silvergirl
    Sommarmalva skrev 2015-09-25 09:19:37 följande:

Hej allihopa. Jag hann ej in på kub, började blöda MASSOR på morgonen, blev ambulans in, och missfall konstaterades. Åkte in igår, blir utskriven idag . Lämnar tråden.

Så otroligt tråkigt för dig! Lider med er! Ta hand om dig så gott det går! Kram!
  • Pauliina

Sommarmalva jag beklagar verkligen!

Jag själv har sådant sug efter salt och surt. Idag består gottis av salta vingummin, salta hallon/lakris och chips. Hur ska de här sluta.

Och så tror jag att jag känt de första fladdret :)

• TrollongarnasMamma
    Milleman skrev 2015-09-25 07:50:04 följande:

Man kan inte använda emojis på familjeliv utan får använda hederliga kolon :)

Stort grattis till tvillingar!!

Det är ju onelligen bra att veta ;D kan ju uppfattas helt fel :D
  • TrollongarnasMamma
    squib skrev 2015-09-25 08:47:20 följande:

Vad har det funnit för aningar innan?

Mest en känsla som har vart svår att skaka bort. Mår även oförskämt bra, än så länge vilket är helt tvärt om jämfört med de två tidigare graviditeterna .Dessutom så är min farmor tvilling samt min mors mormor så chansen har ändå vart lite större :)
Svar på tråden BF april 2016