BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Beklagar verkligen sommarmalva, håller tummarna att ni snart får ett plus igen <3
Kub idag och allt såg bra ut <3 efter tre ultraljud kan jag nog äntligen börja slappna av och börja ta åt mig av graviditeten och sluta tro det ska sluta som sist, trots att det finns i bakhuvudet att såklart allt kan hända längs vägen ändå.
Tror dessutom det är en pojke i magen så får se om magkänslan stämmer om ett par veckor! Fler som har en stark magkänsla för vad det är för kön?
Sommarmalva hur gick det för dig?
Hej allihopa. Jag hann ej in på kub, började blöda MASSOR på morgonen, blev ambulans in, och missfall konstaterades. Åkte in igår, blir utskriven idag . Lämnar tråden.
Vad tråkigt Sommarmalva :(
Ang kön så tror jag att det är en flicka denna gång. Var stensäker på pojk förra gången och det blev det. Denna graviditeten är annorlunda plus att alla i min familj, långt bak fått en flicka och en pojke. Spännande som bara den!
Tror att det är en flicka denna gången också. När jag var gravid med min dotter drömde jag att det var en tjej jag skulle få. Har drömt det denna gången också
Hej allihopa. Jag hann ej in på kub, började blöda MASSOR på morgonen, blev ambulans in, och missfall konstaterades. Åkte in igår, blir utskriven idag . Lämnar tråden.
Sommarmalva jag beklagar verkligen!
Jag själv har sådant sug efter salt och surt. Idag består gottis av salta vingummin, salta hallon/lakris och chips. Hur ska de här sluta.
Och så tror jag att jag känt de första fladdret :)
Man kan inte använda emojis på familjeliv utan får använda hederliga kolon :)
Stort grattis till tvillingar!!
Vad har det funnit för aningar innan?