BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej alla vi fick se vår lilla skratt igår på Vul är ju bara 9+1 idag men allt såg bra ut vilket var en lättnad. Jag undrar dock hur vanligt det är att få symptom nu? Jag har bara haft lite lite illamående som varat Max 5 min däremot har jag varit extremt trött. Mina nya symptomer kom igår kvöll då jag blev väldigt illamående och har i stort sett varit vaken halva natten och idag fortsatte illamående och spydde på jobb, kunde knappt ta bussen hem utan att börja hulka mig...kan de vara så att symptomen kommer så här sent?
Hej alla vi fick se vår lilla skratt igår på Vul är ju bara 9+1 idag men allt såg bra ut vilket var en lättnad. Jag undrar dock hur vanligt det är att få symptom nu? Jag har bara haft lite lite illamående som varat Max 5 min däremot har jag varit extremt trött. Mina nya symptomer kom igår kvöll då jag blev väldigt illamående och har i stort sett varit vaken halva natten och idag fortsatte illamående och spydde på jobb, kunde knappt ta bussen hem utan att börja hulka mig...kan de vara så att symptomen kommer så här sent?
Sommarmalva hoppas det går bra idag! Håller tummarna stenhårt!
Håller också tummarna för dig Sommarmalva!
Jag är också hungrig jämt. Tycker det är skitjobbigt. Vad äter ni på kvällarna? Känns som det inte spelar någon roll vad jag äter, jag går och lägger mig hungrig ändå.
Jag är också hungrig jämt. Tycker det är skitjobbigt. Vad äter ni på kvällarna? Känns som det inte spelar någon roll vad jag äter, jag går och lägger mig hungrig ändå.
Själv har jag fått mersmak för Mannafrutti som jag äter nästan varje kväll innan jag går och lägger mig! Att lägga sig på tom mage är inte lönt! har testat! :)
Igår övergick mina rosa blodningar till mens liknande blödningar.... Fortfarande så idag. Måste vänta ända till kl 15 på kub. Känns inte bra alls! Jag som verkligen vill ha min lilla april bebis känns nu hopplösare än någonsin.
Förutom min jäkla träningsvärk efter gymmet igår kan jag säga att jag mår bra! De va länge sen.
Niferexen ger mig lös mage så tar den nu varannan dag men endå kommer de obehaglig smärta från magen. Tänker lite "så länge de inte kommer blod". Hoppas ni mår bra!
Då har jag köpt sea band och ska testa om det fungerar. Fler som har? Har sån ångest över vikten samtidigt som det enda som hjälper mot illamående är att äta. Varit och shoppat ett par byxor med resor på Åhlens ikväll, har liksom inget att ha på mig :-/