• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • bine87
    Pauliina skrev 2015-09-24 20:32:15 följande:

Förutom min jäkla träningsvärk efter gymmet igår kan jag säga att jag mår bra! De va länge sen.

Niferexen ger mig lös mage så tar den nu varannan dag men endå kommer de obehaglig smärta från magen. Tänker lite "så länge de inte kommer blod". Hoppas ni mår bra!

Börjar också bli människa igen. Men gymmet tänker jag inte ge mig på. Är alldeles för trött. Har kämpat bara med att komma ut på promenad med hunden.
  • ellami

Kub idag och allt såg bra ut <3 efter tre ultraljud kan jag nog äntligen börja slappna av och börja ta åt mig av graviditeten och sluta tro det ska sluta som sist, trots att det finns i bakhuvudet att såklart allt kan hända längs vägen ändå.

Tror dessutom det är en pojke i magen så får se om magkänslan stämmer om ett par veckor! Fler som har en stark magkänsla för vad det är för kön?

Sommarmalva hur gick det för dig?

• Pauliina
    bine87 skrev 2015-09-24 21:06:30 följande:
    Börjar också bli människa igen. Men gymmet tänker jag inte ge mig på. Är alldeles för trött. Har kämpat bara med att komma ut på promenad med hunden.
    Jag äskar känslan av att vara tillbaka på gymmet igen, sjävklart med anpassad träning men bättre än inget :) jag ogillar promenader jag :)
  • morran1990
    Woodwick skrev 2015-09-24 13:55:34 följande:

Hej alla vi fick se vår lilla skratt igår på Vul är ju bara 9+1 idag men allt såg bra ut vilket var en lättnad. Jag undrar dock hur vanligt det är att få symptom nu? Jag har bara haft lite lite illamående som varat Max 5 min däremot har jag varit extremt trött. Mina nya symptomer kom igår kvöll då jag blev väldigt illamående och har i stort sett varit vaken halva natten och idag fortsatte illamående och spydde på jobb, kunde knappt ta bussen hem utan att

[quote=75795971][quote-nick]Woodwick skrev 2015-09-24 13:55:34 följande:[/quote-nick]

Hej alla vi fick se vår lilla skratt igår på Vul är ju bara 9+1 idag men allt såg bra ut vilket var en lättnad. Jag undrar dock hur vanligt det är att få symptom nu? Jag har bara haft lite lite illamående som varat Max 5 min däremot har jag varit extremt trött. Mina nya symptomer kom igår kvöll då jag blev väldigt illamående och har i stort sett varit vaken halva natten och idag fortsatte illamående och spydde på jobb, kunde knappt ta bussen hem utan att börja hulka mig...kan de vara så att symptomen kommer så här sent?

Hade du någon speciell anledning till att få ultraljud så här tidigt i graviditeten ?:)
  • Paro
    TrollongarnasMamma skrev 2015-09-24 22:24:24 följande:

Hej hej

Idag fick vi en chock...vi fick reda på att vi väntar nr 3 ....och 4!

De små är beräknade till den 4/4 ????

Å wow!!!! Grattis!!
  • Emmmmm

Hade också problem med Niferex Paulina. Testa Duroferon istället

• TrollongarnasMamma
    Paro skrev 2015-09-24 22:43:01 följande:

Å wow!!!! Grattis!!

Tack ! ????så sjukt svårt att förstå att det verkligen är två!

Känslan har funnits där men att få det bekräftat .....! ????
  • TrollongarnasMamma

Oj, vart kom all

TrollongarnasMamma skrev 2015-09-24 23:19:17 följande:

Tack ! ????så sjukt svårt att förstå att det verkligen är två!

Känslan har funnits där men att få det bekräftat .....! ????

Oj alla frågetecken skulle inte vara med!???? vart kom de ifrån?
  • Pauliina
    TrollongarnasMamma skrev 2015-09-24 22:24:24 följande:

Hej hej

Idag fick vi en chock...vi fick reda på att vi väntar nr 3 ....och 4!

De små är beräknade till den 4/4 ????

Stort grattis, och stor omställning! Hur känner ni inför detta? :)
Svar på tråden BF april 2016