BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
[quote=75804908][quote-nick]Milleman skrev 2015-09-26 23:17:22 följande:[/quote-nick]
Alla, inklusive vi, trodde att det var två i min mage. Men det var bara en. Men han vägde som två haha :P
Haha! Så kan det bli också. ;)
Gokväll! Då är jag ÄNTLIGEN i vecka 13. Emellanåt har tiden stått stilla så kändes helt hopplöst att jag nångång skulle komma hit, men se det gjorde jag! Oron har dock stundtals varit stor... Kör sen i fredags med seaband och det hjälper faktiskt! Behöver inte äta 24/7 längre, skulle testat för längesen. Imorrn åker jag utomlands med jobbet och ska droppa nyheten för en till kollega på flyget. På onsdag väntar kub, börjar bli nervös för det. Jag har ingen aning om hur jag skulle ställa mig till ett dåligt resultat :-/ Är vi fler som har kub-test på g?
Gokväll! Då är jag ÄNTLIGEN i vecka 13. Emellanåt har tiden stått stilla så kändes helt hopplöst att jag nångång skulle komma hit, men se det gjorde jag! Oron har dock stundtals varit stor... Kör sen i fredags med seaband och det hjälper faktiskt! Behöver inte äta 24/7 längre, skulle testat för längesen. Imorrn åker jag utomlands med jobbet och ska droppa nyheten för en till kollega på flyget. På onsdag väntar kub, börjar bli nervös för det. Jag har ingen aning om hur jag skulle ställa mig till ett dåligt resultat :-/ Är vi fler som har kub-test på g?
Härligt :)
Vad kul att droppa nyheten på flyget :)
Vi ska inte göra kub. Gör de flesta det?
Har haft sådana konstiga smärtor/obehag som jag inte vet vad de är, så de får ju en att tänka på saker som kan gå fel. Vi får hoppas mina känslor är fel
Vi har också kub på onsdag (eller egentligen bara ul, har inte lämna blodprov). Jag är så nervös och förväntansfull. Jag haf inte riktigt fattat än så hoppas det är bra därinne. Jag är mer orolig denna gång än förra graviditeten konstigt nog. Jag trodde jag skulle vara lugnare denna gång!
Varför bara ul? Kub är ju KombineratUltraljudBlodprov.
För att få reda på om det är eventuella kromosom avvikelser så behöver de väll både och ?