• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Melindrha

Har kub nästa måndag men blir bara ul här också då vi valt bort blodprovet. Oroad till max men hoppas på att få se en levande bebis :)

• Milleman
    bine87 skrev 2015-09-27 21:38:25 följande:

This does not look pretty..

Jag har redan skitsköna mammabyxor :D tänker inte ha tighta jeans intryckta i magen.
  • bine87
    Milleman skrev 2015-09-27 22:35:05 följande:
    Jag har redan skitsköna mammabyxor :D tänker inte ha tighta jeans intryckta i magen.
    Det är mina kostymbyxor på jobbet så har inte haft mycket till val just nu. Är bara i vecka 11 och har inte velat gå och säga nåt till chefen om att mina byxor är för små.. 
  • TrollongarnasMamma
    squib skrev 2015-09-27 21:01:57 följande:

Precis. Kanske var illa förklarar av mig. Alla erbjuds kub men om man inte vill göra kub så lämnar man helt enkelt inget blodprov och då blir det väl som ett vanligt ul.

Ok. Hoppas att det går fort tills onsdag är här ;)
  • TrollongarnasMamma
    Pauliina skrev 2015-09-27 21:36:47 följande:

Jag hoppas du har rätt!

Jsg köpte mamma byxor för några veckor sedan. Kändes fånigt att köpa dom så tidigt först men de vanliga satt åt och det var ju förklarligt :)
  • TrollongarnasMamma
    Melindrha skrev 2015-09-27 22:33:39 följande:

Har kub nästa måndag men blir bara ul här också då vi valt bort blodprovet. Oroad till max men hoppas på att få se en levande bebis :)

Hoppas allt går bra:)
  • Milleman
    TrollongarnasMamma skrev 2015-09-27 23:34:51 följande:

Jsg köpte mamma byxor för några veckor sedan. Kändes fånigt att köpa dom så tidigt först men de vanliga satt åt och det var ju förklarligt :)
    Haha mm. Fast ska jag må så här dåligt så ska jag iallafall få ha sköna byxor på mig ;D
  • TrollongarnasMamma
    Milleman skrev 2015-09-27 23:40:06 följande:

Haha mm. Fast ska jag må så här dåligt så ska jag iallafall få ha sköna byxor på mig ;D

Ja absolut, ser j onekligen ut att behövas ;)
  • bine87

Är det någon mer än jag som tycker det är läskigt att få orgasm numera? :$

Svar på tråden BF april 2016