FDFMGA skrev 2015-08-12 08:07:54 följande:
Nu har jag inte detaljstuderat tråden men det är väl ni ständigt kränkta sverigedemokrater som gormar om rasism och detta efter att Gert inlett med att förklara att plåster numer är rasistiska.
En i allra högsta grad vanlig SD-tråd där man är lika upprörd som okunnig samt dessutom oförmögen att förstå den enklaste text.
Inget nytt under solen alltså, sverigedemokrater kan som inga andra göra en konst i att känna sig kränkta.
Hur går det med dina Rysslandsstudier förresten, tror du fortfarande att Ryssland är ett kommunistiskt land

Nu har jag inte detaljstuderat tråden men det är väl ni ständigt kränkta sverigedemokrater som gormar om rasism och detta efter att Gert inlett med att förklara att plåster numer är rasistiska.
Med vilken rätt har du att sitta och indirekt, men ändå tydligt, anklaga mig för att vara en av alla dessa SD-are? Har du bevis på att jag är en SD-are? Nej det har du inte.
Jag har i flertalet trådar även där DU har deltagit sagt att jag inte röstar på SD bara för att jag inte delar deras partiprogram, när det kommer till vissa frågor som är viktiga för mig.
Men jag röstar inte heller på något av sjuklöverns parti heller. SvP är ett parti som förtjänar att brinna i helvetet..
Men det är väl viktigare för dig att sitta och anklaga folk för att vara SD-are som inte delar din pk-elitiska åsikter och som inte ser kränkthet/diskriminering/rasism i precis allting...
"Hur går det med dina Rysslandsstudier förresten, tror du fortfarande att Ryssland är ett kommunistiskt land"
Det är mycket märkligt att du kommer ihåg att jag gjorde ett lite fel i ett utlåtande om Ryssland.
Men du sitter och direkt medvetet struntar i att jag ha i samma tråd, lade in om att jag tog fel. Det skiter du i att komma i håg. Undra varför?
Sitter du och medvetet och glömmer det att jag sa att erkände mitt misstag ( samma tråd dessutom), för du skall kunna sitta och försöka komma med icke relevanta kommentarer mot en invid som person, då du inte kan bemöta innehållet i inlägget? Jag köper inte *(skitsnack) snack om att "det har jag missat".
Jag har i många andra trådar gått ut med min politiska tillhörighet. Jag är en Libertarian. Jag kan lägga in ett förtydligande; Jag är Libertarian med inslag av anarkism.
Så nu har jag sagt det igen. Skall du sitter och återigen ljuga ihop om att jag är en av SD-arna igen med det smaklösa omogna påhoppet "ni SDare"?
Eller kan du sitta och vara mogen och vuxen och bemöta innehållet i mitt inlägg och min åsikt, utan att sitta och anklaga folk utan grund, för att tillhöra ena eller andra partiet.