Oerjan Lax skrev 2015-08-12 10:02:56 följande:
För det första: obehagligt att du outar EnAnonumius politiska ställningstagande. Såvitt jag vet har hon inte nämnt det själv. Riktigt dålig stil.
För det andra: har du ens läst trådstarten? Gert såger ju att "en vänsterpartist anser att plåster är rasistiska". Ergo, inte SD:are.
För det tredje så skrev du någon bullshit om lättkränkthet. Åh vad du är rolig idag. Det vet väl minsta barn att vänstern har patent på att vara.
Tack..
Det som är roligt är att han försöker outa mig till att tillhöra ett inte har för avsikt att rösta på alls. Vilket jag har gått ut med i många trådar där även han med "FDFMGA" deltagit i..
Jag har inte för avsikt att rösta på SD hur mycket "FDFMGA" försöker hävda att jag är en SD-are..
Jag har gått ut med min politiska åskådning i många trådar. Jag är libertarian i grunden..
För att vara lite tydlig.. Jag är Libertarian med inslag av anarkism.
Oerjan Lax skrev 2015-08-12 10:09:24 följande:
Applåd till dig. Har läst ditt inlägg flera gånger, så bra är det. Speciellt gillar jag :
"Det folk går i taket är att man kallar det för rasism bara för att man inte råkar ha alla XX antal olika nyanser av plåster. Att man måste till varje pris skylla på rasism/diskriminering... Möjligheten att "ingen tänkt på det" är inget som tydligen finns som alternativ... Måste man se "rasism/diskriminering" i precis allting i dag?"
Tyvärr finns det grupper som vill kapa debatten så bara de blir hörda, och tyvärr har de en agenda, ofta politisk sådan. Det finns det många bra exempel på.
Jag hade massa exempel och även exempel på liknande lobbifiering av liknande frågor där just diskriminering är på tapeten. Tyvärr försvann allt - FL verkar inte vara så kompatibelt med moderna plattor?
Tackar och bugar...
Dessa två inlägg jag har "citerat" fick mig att tänka på "EnArgBlatteTalar" (
Angry Foreigner på YT)
han sa i en av sina vloggs att det är viktigare av vänsterfolket de s.k "goda människorna" att använda sig olika stämplar på folk, än att bemöta åsikten som framförs..
Jag har också märkt att FL och plattor inte går riktigt ihop alltid. Ibland så lyckas det och ibland så blir det pankaka.