Analysera mera skrev 2015-08-12 17:03:14 följande:
Jag får be om ursäkt, du skrev aldrig "PK". Blandade ihop dig med en annan skribent. Däremot är du mycket arg, gnäller och talar om vänsterns påstådda åsiktskonspiration, att det skulle finnas "goda" och "onda" åsikter, etc. DET är hursomhelst typiskt SD-anhängarebeteende...
Det var ju snällt att bli friskriven från detta med PK...
Då skall vi se här.
"Däremot är du mycket arg, gnäller och talar om vänsterns påstådda åsiktskonspiration, att det skulle finnas "goda" och "onda" åsikter, etc."
Jaha har jag detta? Citera där jag i klartext sitter och har gjort detta..
Vad har jag hävdat i KLARTEXT, att vänstern skulle "åsiktskonspiration" och gnällt om något om "goda åsikter" respektive "onda åsikter"?
Samma rutin igen..
Det skall vara
klartext och ingen "qout mining" av mitt skriveri, för att anpassa till dina utlåtanden, inläggsnummer skall vara med när du citera mig. Och inga "abstrakta omskrivningar" som; "man ser ju tydligt att det är det du menar" och andra liknade abstrakta omskrivningar.
Så sätt igång kom med bevisningen. Vad har jag påstått detta som du hävdar här..
Det enda du har presenterat är bara subjektiva "analyser" som du försöker presentera som reella fakta och sedan försöker du använda det emot mig om mig som person (individ)
bakom datorn, i stället för att bemöta mig i min åsikt vad jag skriver.
DET är hursomhelst typiskt SD-anhängarebeteende...
Så jag tar liknelsen igen som jag lade i inlägg #168:
"Men det jävla resonemanget så kan man ju hävda att "FDFMGA" BETER SIG som en alkoholist bara för att han säger att han gillar att ta sig ETT glas med alkohol i bland..."
Och Hur beter du dig då?
Vad har du för ett typiskt beteende?
Klara du av att sätta dig i ett själv i ett fack med etiketten;
"Det är typiskt beteende <fyll i grupp/etiketten här>.... som jag har då jag har stort behov av att analysera personer bakom datorn i stället för att bemöta personernas åsikt".
Du SKALL använda dig av samma mallar och förklaringar om dig och ditt beteende som du du har använt mot mig.