Oerjan Lax skrev 2015-08-14 09:04:05 följande:
Hur länge tror du att du får säga detta oemotsagd?
Få in det här nu:
Det finns INGEN i denna tråd som gnäller över "att apoteket kommer att saluföra hudfärgade plåster i flera nyanser".
Ingen.
Therefore, your argument is invalid.
Ska man vara riktigt korrekt så är det väl snarare ifrågasättandet av SD-klientelets fattningsförmåga som upprör.
Den här tråden är ett skolexempel på att SD-klanens anhängare inte precis är ordentligt utrustade ovanför axlarna.
Upplägget är det vanliga. Gert har inte förstått ett lättbegripligt radioinslag, men sammanfattar det som att nu är till och med plåster rasistiska och därefter strömmar det övriga SD-klientelet in för att peka finger.
Ynkandet kommer när folk utanför klanen påpekar att Gerts fjärt är missriktad, luktar SD men samtidigt präglas av det vanliga behovet att bygga halmgubbar som klientelet sen kan attackera.
Det var till och med någon SD-aktivist som blev så till sig att hen fantiserade om hur jag skulle bete mig om jag var tvungen att visa för folk med en annan hudfärg att jag bara hade vanliga plåster hemma.
Man kan aldrig bortse från att SD-klientelet dels har en mycket livlig fantasi och dels vägrar acceptera verkligheten som den är