Jag förstår att det inte är lätt med kaloriräkning etc, men för att du ska få ett hum om hur många kalorier din nedan beskrivna dag innehåller, så kan du se här:
till frukost åt jag två paket bacon och 2ägg med en rostad macka med ost. ett glas oboy.
2 paket bacon: 600 kcal, 2 ägg: 300 kcal, macka; ca 150 kcal, Oboy: ca 150 kcal
Bara din frukost är nästan 1400 kcal!!! 
till lunch åt jag pasta med skinksås.
Ca 400 kcal!
jag åt två bananer till mellanmål.
Ca 200 kcal!
sen till middag åt jag köttbullar och en påse pulvermos.
Ca 400 kcal!
sen till kvällsmat har jag ätit 4 rost mackor med ost. med 2 glas oboy. kommer nog ta två bananer innan jag lägger mig
Mackor: 600 kcal, Oboy 300 kcal, bananer 200 kcal!
Så, om vi nu lägger ihop alla kalorier på dagens mål landar vi på ungefär, svindlande: 3500 kcal!
Och mycket, MYCKET av det ovan är ju bara en massa socker!!! Rostmackor, oboy, banan etc....
En kvinna i din ålder samt längd och som inte tränar massor, bör absolut inte äta mer än 1500 kcal.
Och, en sak som skrämmer mig lite; det verkar som du äter absolut inga grönsaker heller. Du måste göra en helomvändning vad gäller din kost. för om du fortsätter så här så kommer nog dina blodvärden att snabbt ändras till det sämre, och du löper risk att ev få typ 2 diabetes etc.
Be din husläkare om hjälp, jag tror du skulle behöva få träffa en dietist som kan hjälpa dig!
Lycka till!