• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Moneal
    Svejsan86 skrev 2015-09-13 07:13:03 följande:

Vad tror ni..??

Där är ju något! men vad kost test del du har på ditt!

Har du testat tidigare? har de ökat något i så fall? :)
  • Moneal
    Svejsan86 skrev 2015-09-13 10:44:32 följande:

Första ser jag! Grattis

vågar inte glädjas åt något ännu, litar inte alls på tl test efter allt som skrivits om de här på fl :) men tack så mycket :)
  • Kissekatten2014

Suckar var på toaletten nu och verkar som om mensen är på g fick svagt ljusrosa på pappret.. Och det känns som om det är försent med nid blödning då jag har bim imorgon.

• Moneal
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 11:16:20 följande:

Suckar var på toaletten nu och verkar som om mensen är på g fick svagt ljusrosa på pappret.. Och det känns som om det är försent med nid blödning då jag har bim imorgon.

kan ju vara mensen, men nid brukar väll kunna komma precis innan mensen oxå?
  • Kissekatten2014
    Moneal skrev 2015-09-13 11:19:23 följande:

kan ju vara mensen, men nid brukar väll kunna komma precis innan mensen oxå?

Det kanske den gör är lite dåligt insatt när nidis kan komma.. Vi får väl se under dagen hur det blir..
  • Moneal
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 11:24:07 följande:

Det kanske den gör är lite dåligt insatt när nidis kan komma.. Vi får väl se under dagen hur det blir..

såg. u att de vanligast kommer 4-8 dagar efter äl, håller tummarna att du kanske hade senare äl.
  • Fian88
    Angdev skrev 2015-09-13 10:35:02 följande:

Det ville sig inte för oss på vårt 10:e försök. Nu blir det fertilitetsutredning :( och förhoppningsvis plus i oktober istället. Lycka till ni andra.

Tråkigt! Vet hur jobbigt det är, har själv försökt länge. Hoppas utredningen hjälper er och att ni får ert plus snart!
  • Moneal

Det ville sig inte för oss på vårt 10:e försök. Nu blir det fertilitetsutredning :( och förhoppningsvis plus i oktober istället. Lycka till ni andra.

Usch så tråkigt! vet inte ens om jag skulle klara att vänta så länge på ett + tror vi är bostskämda här hemma.

Önskar er lycka till!!
  • Kissekatten2014

Håller tummar och tår för att det vill sig nästa gång för er..
  • Kissekatten2014
    Moneal skrev 2015-09-13 11:32:26 följande:

såg. u att de vanligast kommer 4-8 dagar efter äl, håller tummarna att du kanske hade senare äl.

Ja man får väl hoppas att ägglossningen var senare än vad kalendern visade..
Svar på tråden BIM September