• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Kissekatten2014
    halo83 skrev 2015-09-12 18:59:40 följande:

Jag har bim på tisdag

Har bim på måndag men har inte testat än.. Även om det kliar i fingrarna..
  • Miniflicka93

Bim i morgon o ska testa då! Håller tummarna!! Känns dock inte som de kmr bli ngt plus denna månaden :/

• Kissekatten2014
    Miniflicka93 skrev 2015-09-12 20:27:21 följande:

Bim i morgon o ska testa då! Håller tummarna!! Känns dock inte som de kmr bli ngt plus denna månaden :/

Har bim på måndag.. Känner mig varken gravid eller att mensen ska komma. Håller tummarna för dig imorgon
  • HCS

Här har jag precis nu ägglossning. Känns som en evighet tills man ev kan få ett positivt graviditetstest!

Någon som tänker testa i morgon?

• Moneal
    HCS skrev 2015-09-12 20:48:55 följande:

Här har jag precis nu ägglossning. Känns som en evighet tills man ev kan få ett positivt graviditetstest!

maken tyckte jag skulle testa i morgon, så får väll se :)
  • Kissekatten2014

Ska försöka vänta till måndag, väntan är så lång mellan äl och bim tycker jag
  • mariafii
    Moneal skrev 2015-09-12 21:10:38 följande:

Ser ni något på detta tjejer?

Jätte svårt men ser lite rödare ut där strecket borde vara. Taget ikväll? Kör imorgon bitti också
    En dotter 2013 & BF Maj 2016
  • babytjejen

Visst känns det som en evighet, har oxå ägglossning just nu o dom följande två veckorna kommer kännas evighetslånga...ska försöka o inte leta symtom el analysera allt min kropp gör då den lurats förr, ska försöka slappna av...lättare sagt än gjort ;)
  • Svejsan86

Testa i morgon bitti!

Moneal skrev 2015-09-12 21:10:38 följande:

Ser ni något på detta tjejer?

Svar på tråden BIM September