BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Fick smiley imorse så nu är det mys på allvar..har kört på torsdag, fredag..kommer köra på idag o imorgon med o hoppas på att detta är våran månad. Vill så gärna lyckas nu o vill inte att det ska ta ett år som förra gången...har försökt sedan maj nu o vimm gärna plussa innan året är Slut, helst typ nu!!!
Hej
jag hoppar in här
jag och min sambo har försökt i över ett år och har precis börjat med en utredning
min mens är väldigt oregelbunden (37 dagar i april,43 i maj, 23 i juni, 16 i juli, 38 i augusti) så jag har en app på mobilen för att hålla koll och enligt den så ligger min cykel på ca 26 dagar i snitt
enligt appen så va min bmi den 10 sep men den har inte kommit än, så är 2dagar över tiden
jag har ont i tuttarna och i nedre delen utav magen. Jag brukar bli lite öm i tuttarna när mensen är på väg men inte riktigt så här
jag vaknade utav smärtan i går när jag sov på mage
jag försöker att inte ha för stora förhoppningar eftersom jag vet att min mens är knäpp men jag kan inte riktigt låta bli att ha det heller
jag har tyvärr inga pengar till att gå och köpa gravtest eftersom de kom för många exra utgifter den här månaden :-/ så måste vänta tills jag får pengar eller om mensen kommer
Ser ni nån ökning? El inbillar jag mig?
Fortfarande så svagt att man måste dämpa ljuset dock

Jag har bim på tisdag
ser också svagt på både men håller tummar och tår att det blir en ökning.. När har du bim?
Ja jag fick kuvert spök förrförra cykeln... Men då bara en av 6 test.. Nu har jag fått så Hr 2 dagar irad
Ser bara svagt på båda.. hoppas det är äkta nu! :)

Har såna ilningar och molande I ländryggen, fram i ljumskarna och ner i låren, obehagligt.
Någon mer som känner av det?