• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Fsake

Någon mer som använder clearblue digitala ägglossningstest dubbla hormoner?

Är på fjärde dagen med hög fertilitet och väntar på max, cd 16 idag av ca 28. Men kanske blir längre cykel denna månad eftersom ja inte fått Max utslag ännu.. Hade älflytningar cd 12,13,14 så trodde äl borde varit idag typ..

• Svejsan86

Håller tummarna

Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 13:16:42 följande:

Bara bryta ihop och hoppas oktober blir min månad.. Den var en dag för tidig med..

• Svejsan86

Tre svaga streck idag :)

Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 13:28:25 följande:

Tack det kan behövas.. Hur går det för er?

• Miniflicka93

Bim idag och blankt test :/ och så vägrar mensen komma. Så jäkla surt. Den borde kommit redan över natten men nope.

• misslina
    Fsake skrev 2015-09-13 13:21:42 följande:

Är på fjärde dagen med hög fertilitet och väntar på max, cd 16 idag av ca 28. Men kanske blir längre cykel denna månad eftersom ja inte fått Max utslag ännu.. Hade älflytningar cd 12,13,14 så trodde äl borde varit idag typ..

Den använder jag också.

Förra månaden hade jag 6 dagar hög innan jag fick Max.

Denna månad fick jag tre hög innan jag fick Max. Och jag började på samma dag att testa. Så det kan verkligen variera!

Lycka till!
  • miamarina84
    Fsake skrev 2015-09-13 13:21:42 följande:

Jag har haft tio hög fertila dagar innan max i två dagar. Och en annan hade jag 13 hög fertila dagar och ingen max dag. Jag använder clearblue fertilitetsmonitor. Funkar likadant som era test ;)
  • Kissekatten2014
    Svejsan86 skrev 2015-09-13 14:16:10 följande:

Tre svaga streck idag :)

Men va spännande och kul hoppas verkligen det blir starkare snart ..
  • Norrlandstjejen

En vecka har gått sedan ägglossningsdag och inga som helst symptom. Tycker veckorna efter ägglossning är så fruktansvärt jobbiga!!

Men ni som varit gravida tidigare kan det vara så att man får ett plus ändå trots inga symptom...Om det nu fortsätter så fram till Bim?

• Fsake
    misslina skrev 2015-09-13 14:23:13 följande:
    Den använder jag också.

Förra månaden hade jag 6 dagar hög innan jag fick Max.

Denna månad fick jag tre hög innan jag fick Max. Och jag började på samma dag att testa. Så det kan verkligen variera!

Lycka till!
    Tack för ditt svar! Hoppas på hög snart då
Svar på tråden BIM September