BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Började dagen med molvärk i livmodern, gör riktigt ont! Hade äl i tisdags/onsdags.. Bad kan det vara? :o
Mår riktigt skit precis som jag är gravid, min sambo som varit med om missfall innan kan inte riktigt inse att jag kan vara gravid i morgon är det bmi-5 och har beställt 3 test. illamåendet sitter i halsen molvärken är värre än någonsin är trött runt 16-17 på kvällarna, va på väg att spy morse och mår illa av lukten av mat. hoppas på ett plus inom dom närmaste dagarna :D
Innan har de vart helt blankt.. Och idag tre stycken med streck..
Där är ju något! men vad kost test del du har på ditt!
Har du testat tidigare? har de ökat något i så fall? :)
Dumma dumma mens!!!
Suckar var på toaletten nu och verkar som om mensen är på g fick svagt ljusrosa på pappret.. Och det känns som om det är försent med nid blödning då jag har bim imorgon.
Innan har de vart helt blankt.. Och idag tre stycken med streck..
Morgonens, är ju inte så länge sedan kvällstestet i går men men, översta bilden togs efter 3 min med blixt (oredigerad) och andra efter 10 min utan blixt.
Något är där och jämnför man med mitt första test jag tog så blir de starkare hela tiden men sen om de fortsätter utvecklas eller det bara är såhär det vet man inte, är dock test lagret så vågar inte fullt lita på dem...
Tycker också jag ser
Mår riktigt skit precis som jag är gravid, min sambo som varit med om missfall innan kan inte riktigt inse att jag kan vara gravid i morgon är det bmi-5 och har beställt 3 test. illamåendet sitter i halsen molvärken är värre än någonsin är trött runt 16-17 på kvällarna, va på väg att spy morse och mår illa av lukten av mat. hoppas på ett plus inom dom närmaste dagarna :D
Började dagen med molvärk i livmodern, gör riktigt ont! Hade äl i tisdags/onsdags.. Bad kan det vara? :o
Dumma dumma mens!!!