• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • mammaA93

Började dagen med molvärk i livmodern, gör riktigt ont! Hade äl i tisdags/onsdags.. Bad kan det vara? :o

• Molle90

Mår riktigt skit precis som jag är gravid, min sambo som varit med om missfall innan kan inte riktigt inse att jag kan vara gravid i morgon är det bmi-5 och har beställt 3 test. illamåendet sitter i halsen molvärken är värre än någonsin är trött runt 16-17 på kvällarna, va på väg att spy morse och mår illa av lukten av mat. hoppas på ett plus inom dom närmaste dagarna :D

• Svejsan86

Innan har de vart helt blankt.. Och idag tre stycken med streck..

Moneal skrev 2015-09-13 10:51:32 följande:

Där är ju något! men vad kost test del du har på ditt!

Har du testat tidigare? har de ökat något i så fall? :)

• Svejsan86

Dumma dumma mens!!!

Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 11:16:20 följande:

Suckar var på toaletten nu och verkar som om mensen är på g fick svagt ljusrosa på pappret.. Och det känns som om det är försent med nid blödning då jag har bim imorgon.

• Moneal
    Svejsan86 skrev 2015-09-13 12:41:21 följande:

Innan har de vart helt blankt.. Och idag tre stycken med streck..

vänts några dagar och ta ett nytt :)
  • mariafii
    Moneal skrev 2015-09-13 10:29:59 följande:

Morgonens, är ju inte så länge sedan kvällstestet i går men men, översta bilden togs efter 3 min med blixt (oredigerad) och andra efter 10 min utan blixt.

Något är där och jämnför man med mitt första test jag tog så blir de starkare hela tiden men sen om de fortsätter utvecklas eller det bara är såhär det vet man inte, är dock test lagret så vågar inte fullt lita på dem...

Tycker också jag ser
    En dotter 2013 & BF Maj 2016
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-13 12:51:11 följande:

Tycker också jag ser

skönt att höra :)
  • Moneal
    Molle90 skrev 2015-09-13 12:10:06 följande:

Mår riktigt skit precis som jag är gravid, min sambo som varit med om missfall innan kan inte riktigt inse att jag kan vara gravid i morgon är det bmi-5 och har beställt 3 test. illamåendet sitter i halsen molvärken är värre än någonsin är trött runt 16-17 på kvällarna, va på väg att spy morse och mår illa av lukten av mat. hoppas på ett plus inom dom närmaste dagarna :D

de säger ju att det tar sig lättare igen efter mf.

lycka till :)
  • Moneal
    mammaA93 skrev 2015-09-13 12:02:13 följande:

Började dagen med molvärk i livmodern, gör riktigt ont! Hade äl i tisdags/onsdags.. Bad kan det vara? :o

kan vara början på något eller efter känningar från äl :)

kanske ägget fäste? :)
  • Kissekatten2014
    Svejsan86 skrev 2015-09-13 12:41:45 följande:

Dumma dumma mens!!!

Bara bryta ihop och hoppas oktober blir min månad.. Den var en dag för tidig med..
Svar på tråden BIM September