BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Kroppen är nog inte sig själv har bim idag,både igår och idag har jag haft väldigt väldigt lite blödning vart mer som flytning som vart ljusrosa har ingen mensvärk.. Eller är det mensen bara att den är väldigt sparsam denna månaden? Någon som vart med om något liknande.
Jag har beräknad BIM om 2 dagar alltså den 16:e. Det är mitt och min sambos första gemensamma barn, han har 2 sen innan och jag har inget.
Har inga symtom på att mensen skulle vara på g. Men har nog inga symtom på att jag skulle vara gravid heller förutom att jag har väldigt mkt större sexlust än vad jag brukar ha :P
Så vi får väl se hur det går, har väldigt oregelbunden cykel förra va på 29 dagar och innan dess va den 46 dagar.
Kroppen är nog inte sig själv har bim idag,både igår och idag har jag haft väldigt väldigt lite blödning vart mer som flytning som vart ljusrosa har ingen mensvärk.. Eller är det mensen bara att den är väldigt sparsam denna månaden? Någon som vart med om något liknande.
Man kan ju få små blödningar då mensen skulle kommit när man är gravid. Eller så är det bara mensen som är trögstartad den här månaden. Har du testat nått?
Nu ruttnar jag.. Blinkade gubbe på cb i 3 dagar, sen plötsligt ring igen. Är det ens möjligt?
Äl är över o den långa väntan kommer nu på bim. Sen fick jag veta idag att vi får besök hela nästa äl så vet inte om vi kommer kunna mysa alls den perioden...jättejättekul att dom kommer men trist att missa en period men kan kanske vara bra att ta det lugnt o bara slappa en månad o inte slippa gravidstressen..får täcka upp så gott det går runt äl o hoppas på att några överlever helgen då vi har besök :)
Herregud vad min kropp spökar.. Som jag skrev i nån kommentar tidigare så fryser jag ena stunden och är kokhet den andra. Sen idag har jag sjuka humörsvängningar - skrattar ena sekunden för att gråta nästa. Brösten gör bara lite ont, men sen är jag superöm i ena bröstvårtan ?! PMS deluxe som jag inte riktigt upplevt innan eller så kanske det är ett plus på gång? Bim på fredag, tänkte testa torsdag med en sticka och digitalt på lördag om tanten inte dyker upp..!
Herregud vad min kropp spökar.. Som jag skrev i nån kommentar tidigare så fryser jag ena stunden och är kokhet den andra. Sen idag har jag sjuka humörsvängningar - skrattar ena sekunden för att gråta nästa. Brösten gör bara lite ont, men sen är jag superöm i ena bröstvårtan ?! PMS deluxe som jag inte riktigt upplevt innan eller så kanske det är ett plus på gång? Bim på fredag, tänkte testa torsdag med en sticka och digitalt på lördag om tanten inte dyker upp..!
Idag har jag inte haft någon symptom alls förutom att det gör lite ont i brösten
Så, idag har jag haft molvärk i livmodern och spytt.. BIM är den 22e, alldeles för tidigt för symptom va?
Började i v.5 med mina andra barn.
Vi storhandlade på Maxi ikväll, kunde inte låta bli den här bodyn även om jag inte ens vet om jag är gravid, blev sådär matriellt kär i den, haha! Så nu väntar den på framtida bebis, eftersom det är vårat första köpta plagg (och sista tills ett plus är konstaterat) så kommer den få följa med i den framtida förlossningsväskan.