BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
okej vad bra :)
Håller tummarna för dig
Har provat att tema...har legat på 35,9-36,0 ända tills imorse då jag fick 36,2..har ägget släppt då el måste tempen upp mer?
Är ni varma eller fryser ni?
Själv har jag en temp höjning på 0,5 (är inte sjuk) men har en sådan frossa.....kan det vara så om man är gravid? tycker alla bara är så varma hela tiden...
Själv har jag en temp höjning på 0,5 (är inte sjuk) men har en sådan frossa.....kan det vara så om man är gravid? tycker alla bara är så varma hela tiden...
Hmmm förvirrad nu.. Är det mens jag har eller blev det bara en sportig eftersom jag bara har haft svagt ljusrosa hela dagen och nu ikväll inget.. Har bim imorgon...
Hmmm förvirrad nu.. Är det mens jag har eller blev det bara en sportig eftersom jag bara har haft svagt ljusrosa hela dagen och nu ikväll inget.. Har bim imorgon...
Jag är både och.. Blir tokig! Blir varm, tar av mig en tröja och börjar frysa typ direkt.. Nu tempar ju inte jag så har ingen koll på den så men ändå. Mysko kropp!!
Jag ligger också på 0,5 grad upp. Här är det jätte blandat, ena stunden svettas jag och andra fryser jag som om de vore vinter