• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Moneal
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 19:10:34 följande:

Håller tummarna för dig

Tack så mycket :)
  • babytjejen

Har provat att tema...har legat på 35,9-36,0 ända tills imorse då jag fick 36,2..har ägget släppt då el måste tempen upp mer?

• hennaah
    Moneal skrev 2015-09-13 18:19:03 följande:

Är ni varma eller fryser ni?

Själv har jag en temp höjning på 0,5 (är inte sjuk) men har en sådan frossa.....kan det vara så om man är gravid? tycker alla bara är så varma hela tiden...

Jag är både och.. Blir tokig! Blir varm, tar av mig en tröja och börjar frysa typ direkt.. Nu tempar ju inte jag så har ingen koll på den så men ändå. Mysko kropp!!
  • hennaah

Själv har jag en temp höjning på 0,5 (är inte sjuk) men har en sådan frossa.....kan det vara så om man är gravid? tycker alla bara är så varma hela tiden...

Jag är både och.. Blir tokig! Blir varm, tar av mig en tröja och börjar frysa typ direkt.. Nu tempar ju inte jag så har ingen koll på den så men ändå. Mysko kropp!!
  • mariafii

Jag ligger också på 0,5 grad upp. Här är det jätte blandat, ena stunden svettas jag och andra fryser jag som om de vore vinter
    En dotter 2013 & BF Maj 2016
  • Fsake
    Ajvar skrev 2015-09-13 17:37:40 följande:
    Förra månaden fick jag blinkande gubbe i 10 dagar, riktigt surt. Alla stickor tog slut och jag fick köpa vanligt digitalt för att få en fast gubbe ett par dagar senare. Mao LÅÅÅNG LH-ökning. Är inne på tredje dagens blink idag så det är säkert samma visa den här månaden. Att ha lång och oregelbunden cykel suger :(
    Surt! Jag är på fjärde dagen med blinkande. Hoppas på max snart..
  • Kissekatten2014

Hmmm förvirrad nu.. Är det mens jag har eller blev det bara en sportig eftersom jag bara har haft svagt ljusrosa hela dagen och nu ikväll inget.. Har bim imorgon...

• Moneal
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 19:56:47 följande:

Hmmm förvirrad nu.. Är det mens jag har eller blev det bara en sportig eftersom jag bara har haft svagt ljusrosa hela dagen och nu ikväll inget.. Har bim imorgon...

håller tummarna att det bara är spotting :)

Har du testat något?
  • Moneal
    hennaah skrev 2015-09-13 19:35:48 följande:

mariafii skrev 2015-09-13 19:40:49 följande:

Jag ligger också på 0,5 grad upp. Här är det jätte blandat, ena stunden svettas jag och andra fryser jag som om de vore vinter

skönt att höra att det finns båda delarna, kommer inte ihåg om jag frös eller var varm i början de tidigare graviditeterna :)

Men har ganska låg temp i vanliga fall.
Svar på tråden BIM September