BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Jag har samma bim, kände att det nog ar äl igår och enligt app mwd så nu har nedräkning börjat. Lovat att inte testa före 20 sep så bara att försöka låta bli ![]()
Har bim den 23/9 så långt kvar . Enligt app var äl igår eller idag, tror på igår eller i förrgår för då har jag haft små hugg av smärta vid vänster äggstock. Har ju bara min vänstra kvar så får jag smärta i den så tror jag på äl. + mycket flytningar från ca tisdag till igår. Vi har legat i så att säga så håll tummarna
Jag har samma bim, kände att det nog ar äl igår och enligt app mwd så nu har nedräkning börjat. Lovat att inte testa före 20 sep så bara att försöka låta bli ![]()
Har bim den 18/9, har mensvärkskänslor ibland men inte mycket mer.
Har testat idag men det är ju för tidigt,är testoman..
Är bara inne på 3 försöket men jag längtar ihjäl mig!
Har bim på måndag och tänker inte testa innan om jag kan..
Bim-3/-4 idag men neg på testet.. Tempen ligger stadigt högre än jag brukar så det är ju positivt iaf.

Bim-3/-4 idag men neg på testet.. Tempen ligger stadigt högre än jag brukar så det är ju positivt iaf.

Åh är det sant?! Spännande.. När plussade du då? Fick neg i morse
Exakt sådär såg min NC-kurva ut när jag var gravid!!
Låter som en plan, har också cb hemma och några billiga stickor men behöver inte slösa mer pengar på test. Måste nog lära mig att inte leta graviditetstecken
Vi kan ju försöka låta bli tillsammans?
Har en del tester liggandes här hemma men bara en billig sticka kvar, de andra är cb och dom vill man ju inte gärna slösa i onödan!
Hoppas på plus idag! :)
BIM idag och ingen mens. Testade i em men visade negativt. Hoppas såklart att det beror på att koncentrationen i urinen inte var tillräcklig. Började störtböla när sonen drog mig i håret innan idag, han gör det varje dag men tydligen var jag extra känslig idag. Öm i brösten och det har jag inte varit sedan jag var gravid senast. Hoppas, hoppas...