• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Fsake
    miamarina84 skrev 2015-09-13 14:45:00 följande:
    Jag har haft tio hög fertila dagar innan max i två dagar. Och en annan hade jag 13 hög fertila dagar och ingen max dag. Jag använder clearblue fertilitetsmonitor. Funkar likadant som era test ;)
    Oj det var många höga dagar! Men ingen Max dag, hade du inte äl då?
  • Fsake
    Norrlandstjejen skrev 2015-09-13 15:55:07 följande:

En vecka har gått sedan ägglossningsdag och inga som helst symptom. Tycker veckorna efter ägglossning är så fruktansvärt jobbiga!!

Men ni som varit gravida tidigare kan det vara så att man får ett plus ändå trots inga symptom...Om det nu fortsätter så fram till Bim?

Så kan det vara vissa får inte symptom förens efter plusset.
  • Norrlandstjejen
    Fsake skrev 2015-09-13 17:17:41 följande:

Så kan det vara vissa får inte symptom förens efter plusset.

Känns bra att höra. Har dock redan börjat förbereda mig på dåliga nyheter den här månaden trots att vi fick till det så bra med sexet den här månaden...
  • misslina
    Norrlandstjejen skrev 2015-09-13 17:30:59 följande:
    Känns bra att höra. Har dock redan börjat förbereda mig på dåliga nyheter den här månaden trots att vi fick till det så bra med sexet den här månaden...
    Jag har inte haft några symtom innan bimnär jag väntade mina två barn

Så tappa inte hoppet!
  • Moneal

Är ni varma eller fryser ni?

Själv har jag en temp höjning på 0,5 (är inte sjuk) men har en sådan frossa.....kan det vara så om man är gravid? tycker alla bara är så varma hela tiden...

• Kissekatten2014
    Moneal skrev 2015-09-13 18:19:03 följande:

Är ni varma eller fryser ni?

Själv har jag en temp höjning på 0,5 (är inte sjuk) men har en sådan frossa.....kan det vara så om man är gravid? tycker alla bara är så varma hela tiden...

Jag har hört att man kan få frossa symptom i början så det kan mycket väl vara så att du kanske gravid, hoppas....
  • miamarina84
    Fsake skrev 2015-09-13 17:16:34 följande:

Oj det var många höga dagar! Men ingen Max dag, hade du inte äl då?

Ja den månaden då jag bara var hög hade jag antagligen ingen ägglossning. Vissa säger att man bara har ägglossning typ tio av tolv månader o andra säger att man får ägglossning varje månad. Alltså om man är frisk o har en regelbunden ägglossning.
  • Ajvar
    misslina skrev 2015-09-13 15:23:13 följande:
    Den använder jag också.

Förra månaden hade jag 6 dagar hög innan jag fick Max.

Denna månad fick jag tre hög innan jag fick Max. Och jag började på samma dag att testa. Så det kan verkligen variera!

Lycka till!
    Förra månaden fick jag blinkande gubbe i 10 dagar, riktigt surt. Alla stickor tog slut och jag fick köpa vanligt digitalt för att få en fast gubbe ett par dagar senare. Mao LÅÅÅNG LH-ökning. Är inne på tredje dagens blink idag så det är säkert samma visa den här månaden. Att ha lång och oregelbunden cykel suger :(
  • Moneal
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 18:30:15 följande:

Jag har hört att man kan få frossa symptom i början så det kan mycket väl vara så att du kanske gravid, hoppas....

okej vad bra :)
  • Doris87
    hennaah skrev 2015-09-12 09:19:38 följande:

Oj du var tidigt ute haha! Jag har också bim den 18..

Inga speciella symtom eller så, gigantiska och ömma bröst bara.. Vi är inne på fjärde/femte försöket så. Man vill så gärna ha det där plusset nu!!

Haha eller hur!

Jag har bara ont i magen och i ländryggen..

Man vill ju bara ha ett plus direkt!
Svar på tråden BIM September