BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
En vecka har gått sedan ägglossningsdag och inga som helst symptom. Tycker veckorna efter ägglossning är så fruktansvärt jobbiga!!
Men ni som varit gravida tidigare kan det vara så att man får ett plus ändå trots inga symptom...Om det nu fortsätter så fram till Bim?
Så kan det vara vissa får inte symptom förens efter plusset.
Är ni varma eller fryser ni?
Själv har jag en temp höjning på 0,5 (är inte sjuk) men har en sådan frossa.....kan det vara så om man är gravid? tycker alla bara är så varma hela tiden...
Är ni varma eller fryser ni?
Själv har jag en temp höjning på 0,5 (är inte sjuk) men har en sådan frossa.....kan det vara så om man är gravid? tycker alla bara är så varma hela tiden...
Oj det var många höga dagar! Men ingen Max dag, hade du inte äl då?
Jag har hört att man kan få frossa symptom i början så det kan mycket väl vara så att du kanske gravid, hoppas....
Oj du var tidigt ute haha! Jag har också bim den 18..
Inga speciella symtom eller så, gigantiska och ömma bröst bara.. Vi är inne på fjärde/femte försöket så. Man vill så gärna ha det där plusset nu!!