• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Svejsan86

Äl+ 10 bim-4 och ingen antydan till streck alls... Blir nog inget :( men brösten gör så ont...

• hennaah
    Doris87 skrev 2015-09-11 22:57:40 följande:

Har bim den 18/9, har mensvärkskänslor ibland men inte mycket mer.

Har testat idag men det är ju för tidigt,är testoman..

Är bara inne på 3 försöket men jag längtar ihjäl mig!

Oj du var tidigt ute haha! Jag har också bim den 18..

Inga speciella symtom eller så, gigantiska och ömma bröst bara.. Vi är inne på fjärde/femte försöket så. Man vill så gärna ha det där plusset nu!!
  • misslina

Min tempkurva innan äl är
    Så otroligt hoppig. Tycker alla får
    Så jämna fina kurvor. Och jag tycker jag har tempat ungefär samma tid varje dag. Och sovit bra!

Hoppas inte det spelar någon roll på ägglossningen... Men tempen har stigit nu i alla fall.
    Bim 25 sept.

• Kissekatten2014
    misslina skrev 2015-09-12 10:20:42 följande:

Min tempkurva innan äl är

Så otroligt hoppig. Tycker alla får

Så jämna fina kurvor. Och jag tycker jag har tempat ungefär samma tid varje dag. Och sovit bra!

Hoppas inte det spelar någon roll på ägglossningen... Men tempen har stigit nu i alla fall.

Bim 25 sept.

Min temp efter ägglossning har vart som en jojo så jag vet vad jag ska tro har bim på måndag det visat säg väl då..
  • misslina
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-12 10:29:38 följande:
    Min temp efter ägglossning har vart som en jojo så jag vet vad jag ska tro har bim på måndag det visat säg väl då..
    Håller tummarna för dig!
  • Kissekatten2014
    misslina skrev 2015-09-12 10:31:33 följande:

Håller tummarna för dig!

Tack..Vågar inte hoppas på för mycket man blir ju lätt besviken när det inte blir nåt plus.. Du har väl ägglossning nu idagarna om du har bim 25??
  • Kissekatten2014
    misslina skrev 2015-09-12 10:31:33 följande:

Håller tummarna för dig!

Tack..Vågar inte hoppas på för mycket man blir ju lätt besviken när det inte blir nåt plus.. Du har väl ägglossning nu idagarna om du har bim 25??
  • Kolan91

Min mens kom idag!! Så ledsen

Hoppas på 7 gången gillt nästa månad!

Lycka till ni andra!!

• Fian88
    mariatheresia skrev 2015-09-12 08:53:01 följande:

Låter som en plan, har också cb hemma och några billiga stickor men behöver inte slösa mer pengar på test. Måste nog lära mig att inte leta graviditetstecken

Jag beställde faktiskt två testa tidigt från gravidkollen igår . Kunde inte låta bli! Men kommer ändå hålla mig till den 20e!
  • Angdev
    Svejsan86 skrev 2015-09-12 09:05:03 följande:

Hoppas på plus idag! :)

Tyvärr negativt idag. Antingen är cykeln helt off lr så får jag vänta inte mensen :(
Svar på tråden BIM September