• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Kissekatten2014
    Moneal skrev 2015-09-13 20:22:10 följande:

håller tummarna att det bara är spotting :)

Har du testat något?.

Nej har inte gjort det tänkte avvakta nån dag nu och se vad det blir av det..
  • Moneal
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-13 20:34:56 följande:

Nej har inte gjort det tänkte avvakta nån dag nu och se vad det blir av det..

inget alls? att du klarar det är starkt! :)

Håller tummarna för dig :)
  • Kissekatten2014
    Moneal skrev 2015-09-13 20:50:24 följande:

Tack ja jag hoppas det bara är en spotting..Nej har verkligen vart stark har ju inget tålamod men bitit ihop..
  • Kissekatten2014
    Moneal skrev 2015-09-13 20:50:24 följande:

Tack ja jag hoppas det bara är en spotting..Nej har verkligen vart stark har ju inget tålamod men bitit ihop..
  • Norrlandstjejen
    misslina skrev 2015-09-13 18:16:01 följande:

Jag har inte haft några symtom innan bimnär jag väntade mina två barn

Så tappa inte hoppet!

Hihi tack...jag hoppas det är så för mig också men det är bara vänta och se...
  • Ajvar

Nu ruttnar jag.. Blinkade gubbe på cb i 3 dagar, sen plötsligt ring igen. Är det ens möjligt?

• halo83

Fortfarande hög temp men så neg test det bara går.. Bim-1/-2 idag så får väl förbereda mig för mens då :(

• babytjejen

Äl är över o den långa väntan kommer nu på bim. Sen fick jag veta idag att vi får besök hela nästa äl så vet inte om vi kommer kunna mysa alls den perioden...jättejättekul att dom kommer men trist att missa en period men kan kanske vara bra att ta det lugnt o bara slappa en månad o inte slippa gravidstressen..får täcka upp så gott det går runt äl o hoppas på att några överlever helgen då vi har besök :)

• babytjejen

Som ni ser på det förra meddelandet så tror jag inte vi kommer lyckas denna månad...har en så stark känsla att vi inte lyckats...

• Moneal
    babytjejen skrev 2015-09-14 11:39:29 följande:

Som ni ser på det förra meddelandet så tror jag inte vi kommer lyckas denna månad...har en så stark känsla att vi inte lyckats...

ni får smyga undan och mysa tyst ;)

Så brukar vi göra, funkar inte med avbrott här inte även om vi har besök haha.

Annars är det bara att köra på nästa månad :)
Svar på tråden BIM September