• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • mammaA93

Jag kanske är löjlig, men istället för att vänta på ett plus väntar vi nu på någon att klä på bodyn med.. Jag vet inte men jag känner mig mer peppad.. Ugh, hormonerna är crazy idag!

• Kissekatten2014
    mammaA93 skrev 2015-09-14 21:39:34 följande:

Jag kanske är löjlig, men istället för att vänta på ett plus väntar vi nu på någon att klä på bodyn med.. Jag vet inte men jag känner mig mer peppad.. Ugh, hormonerna är crazy idag!

Men åh va sött.... Hoppas verkligen du/ni får pluset snart.. Själv har jag redan börjat kolla barnvagnar och har en förkärlek till dem danska modellerna jag vet inte dem är inte i det smidigaste laget..
  • babytjejen
    Fsake skrev 2015-09-14 16:20:17 följande:

När har du bim? Min äl är närsom och äl i slutet av sep.

Blir det inget plus denna månad får ni väl smyga iväg och mysa? Badrummet funkar väl alltid? Eller tyst sex på kvällen/natten/ morgonen?

Har bim runt den 26 september...så är lång väntan, vill bara att tiden ska gå fort så jag får veta om det tagit sig denna gången el om vi får fortsätta försöka. Känns som att det skulle vara för bra för att vara sant om vi skulle plussa nu o kunna berätta för mina föräldrar Face tog face (dom bor 70-80 mil bort då ses inte så ofta)...
  • halo83

Bryter fan ihop... Så lovande kurva men dipp idag på bim så mensen kommer nog idag el i morgon. Orkar inte ett 17: försök

• Norrlandstjejen
    halo83 skrev 2015-09-15 06:15:17 följande:

Bryter fan ihop... Så lovande kurva men dipp idag på bim så mensen kommer nog idag el i morgon. Orkar inte ett 17: försök

Neeej det som såg så lovande ut! Men det är inte kört än...graviditetsgrafer kan se ut lite hur som helst! Jag hoppas hoppas att pluset kommer ändå! Håll oss uppdaterade!
  • halo83

Jo jag vet men har inga förhoppningar längre då testet va så neg det bara kan bli i morse

Norrlandstjejen skrev 2015-09-15 06:21:29 följande:

Neeej det som såg så lovande ut! Men det är inte kört än...graviditetsgrafer kan se ut lite hur som helst! Jag hoppas hoppas att pluset kommer ändå! Håll oss uppdaterade!

• misslina
    halo83 skrev 2015-09-15 06:15:17 följande:

phpMCGLQ109502.jpg

Tror inte det behöver vara kört... Tempen ligger fortfarande på 36.8....

Jag håller tummarna att mensen håller sig borta! Kram
  • mammaA93

Är ledig idag men vaknade kl 7 av illamående from hell, så sitter framför tvn och försöker hindra mig själv att spy... Vill testa nuuu, men måste hålla mig till på söndag!

• mammaA93
    myownworstenemy skrev 2015-09-15 07:35:02 följande:

Plussade på BIM idag! Så underbart!

Stort grattis!!
Svar på tråden BIM September