BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Jag kanske är löjlig, men istället för att vänta på ett plus väntar vi nu på någon att klä på bodyn med.. Jag vet inte men jag känner mig mer peppad.. Ugh, hormonerna är crazy idag!
Jag kanske är löjlig, men istället för att vänta på ett plus väntar vi nu på någon att klä på bodyn med.. Jag vet inte men jag känner mig mer peppad.. Ugh, hormonerna är crazy idag!
När har du bim? Min äl är närsom och äl i slutet av sep.
Blir det inget plus denna månad får ni väl smyga iväg och mysa? Badrummet funkar väl alltid? Eller tyst sex på kvällen/natten/ morgonen?
Bryter fan ihop... Så lovande kurva men dipp idag på bim så mensen kommer nog idag el i morgon. Orkar inte ett 17: försök

Bryter fan ihop... Så lovande kurva men dipp idag på bim så mensen kommer nog idag el i morgon. Orkar inte ett 17: försök
Jo jag vet men har inga förhoppningar längre då testet va så neg det bara kan bli i morse
Neeej det som såg så lovande ut! Men det är inte kört än...graviditetsgrafer kan se ut lite hur som helst! Jag hoppas hoppas att pluset kommer ändå! Håll oss uppdaterade!

Plussade på BIM idag! Så underbart!
Är ledig idag men vaknade kl 7 av illamående from hell, så sitter framför tvn och försöker hindra mig själv att spy... Vill testa nuuu, men måste hålla mig till på söndag!
Plussade på BIM idag! Så underbart!