• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Paxen

Bim idag. Superblankt test. Tråkigt, ledsen..... De andra var spök.

Ingen mens. Bara sprängande bröst och kraftigt illamående, särskilt nattetid.

När jag tänker efter finns det andra symtom också men vill inte överanalysera.

• halo83

Jag skrev in fel temp i morse.. Så här ser min kurva ut men borde ju fått ett plus nu om jag nu är gravid? Ev bim i morgon...

• Fsake
    halo83 skrev 2015-09-15 08:04:16 följande:

Jag skrev in fel temp i morse.. Så här ser min kurva ut men borde ju fått ett plus nu om jag nu är gravid? Ev bim i morgon...

phpPGYfHX01234.jpg

Du kan fortfarande få plus imorgon håller tummarna för dig!!
  • Jadu
    halo83 skrev 2015-09-15 09:04:16 följande:

Håller tummarna hårt för ett plus!
  • Moneal
    halo83 skrev 2015-09-15 09:04:16 följande:

håller alla tummar och tår för er :)
  • Moneal

Åh springer på toa hela tiden, känns som mensen kommer för det rinner lixom till, men väl på toa är det bara flytningar (ursäkta)......blä!

Hoppas det är ett gott tecken!

• Molle90

Alla symtom har försvunnit för utom kli/stickningar i bröstvårtorna till och från och lite molvärk hit och dit, är iförsig bara på bmi-4 i dag men tror inte det är något denna månaden testade negativt i morse :/

• halo83

Så har jag med!! Tror hela tiden mensen kommit men har typ som äl flytningar!?

Moneal skrev 2015-09-15 12:00:20 följande:

Åh springer på toa hela tiden, känns som mensen kommer för det rinner lixom till, men väl på toa är det bara flytningar (ursäkta)......blä!

Hoppas det är ett gott tecken!

• Moneal
    halo83 skrev 2015-09-15 12:31:52 följande:

Så har jag med!! Tror hela tiden mensen kommit men har typ som äl flytningar!?

mina är mer tjocka lotion aktigt med inslag av lite äl karaktär ;)
Svar på tråden BIM September