• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • halo83

Mina är rikliga tjocka å vita men ej trådiga som vid äl...

Moneal skrev 2015-09-15 12:39:20 följande:

mina är mer tjocka lotion aktigt med inslag av lite äl karaktär ;)

• Moneal
    halo83 skrev 2015-09-15 13:25:27 följande:

Mina är rikliga tjocka å vita men ej trådiga som vid äl...

låter ganska samma :)
  • mammath

Hej! Jag är ny här, jag och min man planerar nr 3 och hoppas på ett plus runt den 24/9. Det blir vårt andra försök. Är det någon som har erfarenhet av gravtest från yesorno?

• Molle90

För tre dagar sedan börja jag tempa första dagen var den 36,2 och i går 36,4 och i dag 36,6. Är på bim -4 min normal temp är runt 35,5. kan detta tyda på en graviditet? har jag fortfarande en chans att +? eller kan det vara att mensen är på väg? Tempen har alltså höjt med 2 grader sen i går 

• Moneal
    Molle90 skrev 2015-09-15 19:10:40 följande:

För tre dagar sedan börja jag tempa första dagen var den 36,2 och i går 36,4 och i dag 36,6. Är på bim -4 min normal temp är runt 35,5. kan detta tyda på en graviditet? har jag fortfarande en chans att +? eller kan det vara att mensen är på väg? Tempen har alltså höjt med 2 grader sen i går 

fortsätter den öka eller håller sig förhöjd finns det en chans :)

Om den sjunker så är det mer sannolikt att mensen kommer.
  • Maka94

Mitt såhär i ÄL tider så får jag en stor jäkla vagel i ögat. Känns som att ögat ska ploppa ut och att huvudet ska sprängas. Bara bita ihop och kämpa för att få till ett försök ikväll :P

• mammaA93

Exakt en vecka till BIM.. Måste försöka hålla mig till på söndag med att testa!
    Sambon säger att han tror att jag är gravid, att "det känns annorlunda den här gången" så håller tummarna att han har rätt!

• Doris87

Här har vi bim på fredag, har testat idag men det var negativt.

Har mensvärkskänslor och lite ont i brösten och känner mig allmänt konstig. Min magkänsla säger att jag är gravid, men den har ju lurat mig förr..

Svar på tråden BIM September