• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Louise87
    Snelson skrev 2015-08-23 23:33:24 följande:
    Samma här nu finns inget annat att göra än att vänta på att mensen ska utebli :) Jag håller tummarna för oss, har också en bra känsla den här månaden.
    Jag tycker jag redan har molvärk. Men det är nog bara som jag inbillar mig. Haha! Jag tyckte jag hade det hela förra gången innan BIM, och inte haft det innan. Men ja, är ju bara att vänta.
  • mikamon

Fick ett tidigt plus i augusti som blev ett minus lagom till BIM...så nu inväntar jag ÄL igen. Får se när det blir (oregelbunden cykel).

• Miniflicka93

Efter att ha tagit en månad "off" känner jag mig riktigt taggad inför denna gången! Vet inte varför men allt känns så positivt och är bara glad! Det är inget som skiljer sig från de andra försöken men av någon anledning känns allt bara så bra. Jag känner mig inte lika "plågad" av väntan till ÄL och jag tror att de kommande 2 veckorna där efter kommer gå mycket bättre o snabbare en tidigare gånger. Haha.. vet inte vad som flugit i mig, måste vara någon överdos av D-vitamin pga dessa soliga dagar  Solig Flört

• jewel
    mikamon skrev 2015-08-24 14:28:23 följande:

Fick ett tidigt plus i augusti som blev ett minus lagom till BIM...så nu inväntar jag ÄL igen. Får se när det blir (oregelbunden cykel).

Jag fick också ett tidigt plus för en vecka sen som blev till minus i fredags. Blödningen som började i lördags verkar vara så gott som över nu. Jag hoppas att ÄL kommer så fort som möjligt, är riktigt taggad! ;)
  • Lizzie09

Hej! Jag hoppar gärna in här om det går bra? Är nu på första försöket efter ett MA i vecka 10 i juni, sammanlagt blir det 7:e försöket. Hade ÄL 19/8 och har BIM 2/9. Körde Bisolvonmetoden och Rosenrot denna månad, Bisolvonet gjorde mig gravid sist så jag håller tummarna för att det ska gå lika bra den här gången :)

• misslina

Hej!

Fick precis min mens och lämnade bim-augusti tråden. Nu hoppas jag att det blir tredje gången gillt:)
    Har två barn sedan innan ovh dom blev till på första försöket. Så man undrar varför det inte tar sig denna gång... Just nu känner jag nig rätt nere då mensen kom för nån timme sedan bara...

bim tror jag blir den 25 september :)

Nu är den låååånga väntan till äl

• EmelieBJ

hoppar in här hos er!

Emelie heter jag, har en son på 2 år och 2 månader. Det här är första försöket på barn nr 2. Plussade på första försöket med sonen, men försöker att inte hoppas. (Fast det är mer eller mindre omöjligt) Har BIM 1/9 och sitter på händerna för att inte testa för tidigt. Har inte haft några symtom tidigare men för några minuter sedan så insåg jag att jag höll på att kväljas av alla vidriga dofter på bussen. Jag är inte känslig för dofter alls i vanliga fall. Så jag vet inte hur jag ska tolka det.

• Jadu

Hoppar in här. Har bim 6/9 o haft äl nu i helgen.

Detta blir försök 8 så hoppas o tror samtidigt som jag inte tror det tar sig denna månaden heller.

• soofa

Hoppar in här med då den verkar vara lite mer aktiv än den andra september-tråden. Jag inväntar mensen i morgon, sen har jag nästan bim den 24/9.

• Doris87
    Maräng86 skrev 2015-08-23 22:15:30 följande:

Vad är grejen med bisolvon?

Det är en hostmedicin som verkar slemlösande som då ska göra flytningarna tunnare och lättare att tränga igenom.
Svar på tråden BIM September