• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Malin 845

Grattis till plusset!! :)

Gårdagens test när det torkat var starkt (syns inte så väl på bild), vad tror ni, positivt ikväll när jag kan testa? :)
    Tyvärr jobbar jag kväll och kan testa ca kl 20 ikväll, och min sambo jobbar inatt. Så vi kommer inte ses förräns imorgon eftermiddag när jag kommit hem, kan det vara för sent med mys då om testet blir positivt ikväll? Hoppas innerligt att det blir positivt imorgon så vi hinner! :)

• livias
    Malin 845 skrev 2015-08-20 12:01:21 följande:

Gårdagens test när det torkat var starkt (syns inte så väl på bild), vad tror ni, positivt ikväll när jag kan testa? :)
    Tyvärr jobbar jag kväll och kan testa ca kl 20 ikväll, och min sambo jobbar inatt. Så vi kommer inte ses förräns imorgon eftermiddag när jag kommit hem, kan det vara för sent med mys då om testet blir positivt ikväll? Hoppas innerligt att det blir positivt imorgon så vi hinner! :) phpkZJyGh84985.jpg

Men set väl ut att vara perfekt för imorgon efm. Använder inte äl tester själv men har sett att dom kan bli ännu starkare. Så mys på!;)
  • Snelson
    Malin 845 skrev 2015-08-20 12:01:21 följande:

Tyvärr jobbar jag kväll och kan testa ca kl 20 ikväll, och min sambo jobbar inatt. Så vi kommer inte ses förräns imorgon eftermiddag när jag kommit hem, kan det vara för sent med mys då om testet blir positivt ikväll? Hoppas innerligt att det blir positivt imorgon så vi hinner! :)

Mys på när ni kan :) de tester jag har använt (rfsu) visar att äl sker inom 48h efter positivt test så man har ju lite tid på sig :) Jag har fått positivt test i tisdags och stegring på onsdagen och vi låg båda dagarna. Ikväll har vi ingen möjlighet men hoppas det tar sig!
  • Malin 845

Här är då gårdagens två och kvällens test :) var det positivt igår eller kan det bli ännu starkare? Det testet från igår var typ som den jag tog ikväll innan det torkat, så kan lägga upp en ny bild på den imorgon :)

Vad säger ni? :) blir kanske lagom med mys imorgon då? ;)

• Malin 845
    Snelson skrev 2015-08-20 20:51:44 följande:
    Mys på när ni kan :) de tester jag har använt (rfsu) visar att äl sker inom 48h efter positivt test så man har ju lite tid på sig :) Jag har fått positivt test i tisdags och stegring på onsdagen och vi låg båda dagarna. Ikväll har vi ingen möjlighet men hoppas det tar sig!
    Ja denna gör det med, är testlagrets :) hoppas att det tar sig för dig :) och alla andra med :D
  • myownworstenemy

Hoppas att jag också får hänga med i den här tråden! Ska börja försöka bli gravid nästa vecka (första barnet). ÄL 1 sep, BIM 15 sep.

• LindaPernilla
    myownworstenemy skrev 2015-08-20 22:19:22 följande:

Hoppas att jag också får hänga med i den här tråden! Ska börja försöka bli gravid nästa vecka (första barnet). ÄL 1 sep, BIM 15 sep.

Välkommen!

Jag har ÄL nu (19-21).. enligt appen. Mys igår & så blir det ikväll. Känner dock inte av min ÄL lika väl som jag brukar göra, men då vi kör varannan dag (ibland varje) så bör den ju inte missas iallafall Cool

Sen den eeeeviga väntan på BIM! Även fast vi tar det lugnt & tänker "blir det så blir det" så vill jag ju ändå veta, haha. 
  • Smultronrosen

LindaPernilla jag har samma som du äl runt där bim 3 sep jag hade jäv ont i onsdags äl skulle jag tro vi kör lite random varannan dag ca så nu är de bara vänta in bim och hålla tummarna för oss alla :)

• Sali2015
    Smurfan med familj skrev 2015-08-19 18:40:49 följande:

Hej allihop!

Jag vet inte vad som hände nyss?!

Jag väntade på augustimensen i måndags, men kände att jag hade sen ÄL (inga test eller dyl men känner så väl av den) så hade planerat in att mensen skulle komma nu på söndag.

Testade nämligen mig för ca 1 vecka sedan med CB digital, där man får reda på antal veckor- negativt såklart.

Tänkte att jag testar nu och bara kollar. Har inga symptom förutom dem i mitt huvud- hahaha

Tog en evighet, men sen kom det: Gravid!!!!

Jag fick en sån chock att jag bara stod och glodde.

Vad gör jag nu- hur ska jag förklara detta?!

Vi har haft oskyddat sex i en halv månad!

Kan testet visa fel? Ska jag köpa ett till och testa?

Åååh gud!! Så underbart, grattis!!

Du ska tro att du är gravid! CB digital är super säkert. Ett plus är ett plus säger de! Men förstår att du är skeptisk. Testa ännu ett om du är osäker, vilket man är för man vågar inte tro att man har sån tur.

Grattis!!! :D
Svar på tråden BIM September