BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Grattis! Kul att det redan börjar bli plus i tråden:)
Grattis till plusset!! :)
Gårdagens test när det torkat var starkt (syns inte så väl på bild), vad tror ni, positivt ikväll när jag kan testa? :)
Tyvärr jobbar jag kväll och kan testa ca kl 20 ikväll, och min sambo jobbar inatt. Så vi kommer inte ses förräns imorgon eftermiddag när jag kommit hem, kan det vara för sent med mys då om testet blir positivt ikväll? Hoppas innerligt att det blir positivt imorgon så vi hinner! :) 
Gårdagens test när det torkat var starkt (syns inte så väl på bild), vad tror ni, positivt ikväll när jag kan testa? :)
Tyvärr jobbar jag kväll och kan testa ca kl 20 ikväll, och min sambo jobbar inatt. Så vi kommer inte ses förräns imorgon eftermiddag när jag kommit hem, kan det vara för sent med mys då om testet blir positivt ikväll? Hoppas innerligt att det blir positivt imorgon så vi hinner! :) 
Här är då gårdagens två och kvällens test :) var det positivt igår eller kan det bli ännu starkare? Det testet från igår var typ som den jag tog ikväll innan det torkat, så kan lägga upp en ny bild på den imorgon :)
Vad säger ni? :) blir kanske lagom med mys imorgon då? ;) 
Hoppas att jag också får hänga med i den här tråden! Ska börja försöka bli gravid nästa vecka (första barnet). ÄL 1 sep, BIM 15 sep.
Hoppas att jag också får hänga med i den här tråden! Ska börja försöka bli gravid nästa vecka (första barnet). ÄL 1 sep, BIM 15 sep.

LindaPernilla jag har samma som du äl runt där bim 3 sep jag hade jäv ont i onsdags äl skulle jag tro vi kör lite random varannan dag ca så nu är de bara vänta in bim och hålla tummarna för oss alla :)
Hej allihop!
Jag vet inte vad som hände nyss?!
Jag väntade på augustimensen i måndags, men kände att jag hade sen ÄL (inga test eller dyl men känner så väl av den) så hade planerat in att mensen skulle komma nu på söndag.
Testade nämligen mig för ca 1 vecka sedan med CB digital, där man får reda på antal veckor- negativt såklart.
Tänkte att jag testar nu och bara kollar. Har inga symptom förutom dem i mitt huvud- hahaha
Tog en evighet, men sen kom det: Gravid!!!!
Jag fick en sån chock att jag bara stod och glodde.
Vad gör jag nu- hur ska jag förklara detta?!
Vi har haft oskyddat sex i en halv månad!
Kan testet visa fel? Ska jag köpa ett till och testa?