BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ni som gjort flera försök... Visst är det konstigt att det inte tar...
Jag har som svårt att förstå och acceptera... Man skulle vilja veta varför det inte tog...
Dessa tankar flödar mycket i mitt huvud... Ich vad kan vi göra annorlunda nästa gång? Hade vi för mycket sex... För lite? Inträffade äl när cb visade det?
Gahhhhhhh blir galen;)
Jag har som svårt att förstå och acceptera... Man skulle vilja veta varför det inte tog...
Dessa tankar flödar mycket i mitt huvud... Ich vad kan vi göra annorlunda nästa gång? Hade vi för mycket sex... För lite? Inträffade äl när cb visade det?
Gahhhhhhh blir galen;)
Gahhhhhhh blir galen;)
Är på äl +5 idag och har en speciell känsla i livmodern som påminner om känslan jag hade sist jag var gravid. En slags tyngd och ett visst drag i livmodern. Vågar inte hoppas, men håller tummarna! :)
Ja det där har jag också tänkt på med sexet.
Jag tänker att spermierna inte blir lika pigga och kanske i te lika många om man har för ofta?? Att det är bra att "samla" lite haha
Ähhh vilka konstiga tankar man har;)
Fortfarande inte haft äl, två månader nästan sedan jag slutade med minipiller. Har haft mens. Nån som känner igen sig?
Fortfarande inte haft äl, två månader nästan sedan jag slutade med minipiller. Har haft mens. Nån som känner igen sig?
Gahhhhhhh blir galen;)
Åh vad skönt att hitta flera som är i samma sits! Är på äl+5 idag och det kliar såå i fingrarna efter att få testa!! Har rejäl molvärk sen tre dagar tillbaka, extremt trött, ömma brödtvårtor. Vågar man hoppas?! ????
Inne på sjätte försöket, första barnet. 25 är jag och min sambo 27. Två missfall i bagaget.