BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Välkommen till gänget!
Min ÄL ska nu vara över. Drömde skitkonstigt inatt. Jag gjorde säkert hundra gravtest i drömmen & det visade positivt & negativt varannan gång.. haha. Ringde BM och åkte dit för att göra ett test & gjorde ett UL. Då sa hon att jag kunde sätta igång och krysta för förlossningen var igång. Krystade som fan och ut kom en liten miniatyr av Lasse Kroner.
Hur fan kan man drömma så sjukt!? För mycket bebistankar förmodligen. Men hur kom Lasse in i bilden!??
Jag hoppar ixå in här! :) fick min mens sent så vet ej när äl o bim kommer vara men enl apparna så är det beräknat till 18/9 för bim! Håller tummarna för sept månad :)
4 försöket första barnet, anv äl tester
Jag tror min ÄL är typ idag. Har varit dåliga på att få till det denna månad, men egentligen krävs ju bara en gång lite tajmat hehe. Får se om det blir ngn maj bebis. Nu är iaf den långa väntan till BIM som infaller samma dag som tjejmilen. Olidligt.
Kasse kronér drömmen var ju helt fantastisk
Välkommen till gänget! ![]()
Min ÄL ska nu vara över. Drömde skitkonstigt inatt. Jag gjorde säkert hundra gravtest i drömmen & det visade positivt & negativt varannan gång.. haha. Ringde BM och åkte dit för att göra ett test & gjorde ett UL. Då sa hon att jag kunde sätta igång och krysta för förlossningen var igång. Krystade som fan och ut kom en liten miniatyr av Lasse Kroner.
Hur fan kan man drömma så sjukt!? För mycket bebistankar förmodligen. Men hur kom Lasse in i bilden!??
Hej hej!
Får jag bli med? Ska försöka på syskon till vårt barn. Har prövat sen h*n föddes för två år sedan.
Men jag ger inte upp hoppet 
Har BIM 24 sept.
Hoppar gärna in här! Vi började försöka för 3 månader sedan men hoppade över augusti och är nu påt igen. Har ÄL nu den 30e om allt blir som planerat och BIM den 13 september
Hoppas verkligen att det tar sig denna gången och att vi har ett fint plus i september!
Hej! Nu var min äl över för denna gång. Tycker alltid det känns lite märkligt när den är slut, nu är det ju bara att vänta på BIM. Har till och med kanske 2 BIM denna månad. Men hoppas såklart bara på en. :)
Har en bra känsla denna månaden. :)
Hej!
Hoppar in här, vi har försökt i 3 månader och det blir första barnet.
Är 27 och 30 och bor en bit söder om Stockholm.
Har Äl 5 sep och Bim 18 sep.
Nu testar jag att äta Bisolvon,får se om det hjälper ????
Välkommen till gänget! ![]()
Hej hej!
Får jag bli med? Ska försöka på syskon till vårt barn. Har prövat sen h*n föddes för två år sedan.
Men jag ger inte upp hoppet 
Har BIM 24 sept.