BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Samma här, vet ibte om jag haft ägglossning trots att testerna inte kommit till maximal tyvärr :( vissa säger att har man regelbunden mens samt cykel så har man ägglossning varje månad, vissa säger att ägglossningen utesluts ca två ggr per år. Vad ska man tro?
Så himla tråkigt när man inte vet. Väntan på bim blir ju bara jobbigare då för man vet ju inte ens när bim är! Jag har haft jätteregelbunden mens tidigare och både känt av äl och fått den bekräftad med starka utslag på äl-test (som mikamons ovan) men efter mf verkar den vara helt ur spel. Förra månaden fick jag utslag på testerna och hade ont vid äl men inte nu. Har inte testat på ett par dagar sedan testerna blev svagare. Det värsta skulle vara om jag får äl den närmsta veckan och att det håller sig så sen för då kommer jag ha äl varje gång sambon är på jobb. Då blir det ju inga barn gjorda oavsett hur mycket vi ligger när han är hemma!
Jag har oxå regelbunden cykel på 27-28 dagar o ska ha bim i morgon. Men om man ibte haft ägglossning kan inte mensen dra ut på det då? Jag hade ju hög fertilitet i 15 dagar så min lutefas blev bara fem dagar istället för fjorton om nu mensen kommer i morgon? I vanliga fall brukar jag droppa några droppar ca två dagar innan mensen kommer. Så får väl se? Ja efter mf osv ksn väl kroppen krångla till det :( detta är värt elfte försöket och ansökan om infertilitet utredning postades förra v ;) vänte tid tre månader :( hur länge har ni försökt?
Jsg har bim o morgon om det stämmer ca trots utan ägglossning. Men brukar även ha spottings två dagar innan mens, men inte än. Ska utomlands om två v och vill ibte ha mens då juh :/ Ja har oxå läst att många blivit gravida snabbt efter sitt mf samt efter de dragit ut spiralen, spiralen drog jag ut i september o Jsg tror vi prickat in äl så bra som möjligt i mellan åt. Åh vad jobbigt med kollegan, suck :(
Ursäkta för ingående info, men himmel vad mycket flytningar jag har fått! Mycket mer än vad jag brukar ha, har många gånger trott att det är mensen som kommit, men icke! Är på äl +7 idag. Kan det vara ett bra tecken? Kommer inte ihåg om det var så sist jag var gravid.
Precis som jag misstänkte så hade jag inte äl bara fyra dagar efter mens som appen visade. Fick hem ältester igår. Testade direkt och igår var det negativt. Men nu när jag testa så var det positivt :)
Blir mys ikväll och så hoppas vi på plus sen.
Vet inte alls när bim blir nu men skulle väl tro att det blir runt 8-9:e istället för 2:a. Iaf om man räknar 14 dagar från äl. Men tiden får utvisa. Blir inget gravtest förens om ca 3-4 veckor om inte mensen kommer innan. Hoppas hoppas :)
God morgon allihop.
Nu ät jag inne på dag 3 med molvärk fast idag ät den mer konstant.hade äl för 2-3 dagar sen. Ska de va så?
Är lite nyfiken när börjar ni testa med äl stickor?
Vilken cykeldag, hur långt innan äl?